مجله زنیت گیم

آموزش نصب بازی فورتنایت

آموزش نصب بازی فورتنایت به کاربران این بازی کمک می‌کند تا بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی Fortnite   را برای کامپیوتر و گوشی همراه خود نصب کنند. بازی فورتنایت یک پلتفرم کاملا آنلاین و رایگان است که 100 کاربر را در یک نقشه به دور هم جمع می‌کند و رقابتی را آغاز می‌کند که برنده تنها فرد باقی مانده در این بازی است.

بازی فورتنایت، روش ها و راه‌حل‌هایی دارد که با انجام و رعایت آن می‌توانید به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید؛ ما این نکات را در یک مقاله گردآوری کردیم تا تازه‌واردهای این بازی با خواندن آن بتوانند در طول بازی موفقعیت‌های بیشتری کسب کنند. شما هم برای مطالعه‌ی این مطالب می‌توانید از لینکی که برای شما در نظر گرفته‌ایم اقدام کند.

آموزش نصب بازی فورتنایت

برای نصب و راه اندازی بازی فورتنایت باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید آن را بر سیستم و یا گوشی همراه خود نصب کنید. در این مقاله ما قدم به قدم نصبFortnite  را به شما آموزش می‌دهیم.

 

آموزش نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر (pc)

آموزش نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر (pc)

نصب بازی بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ های مک راحت تر از آن چیزیست که تصورش را کنید تنها برای نصب آن باید چندین مرحله را به درستی انجام دهید تا بازی برای شما قابل اجرا باشد، برای مشاهده‌ی آموزش نصب فورتنایت برای کامپیوتر به لینک مشخص شده مراجعه کنید.

آموزش نصب بازی فورتنایت برای تلفن همراه

در زمان گذشته به علت بروز برخی اختلافات بین شرکت سازنده‌ی بازی فورتنایت یا همان Epic Games  با کمپانی‌های اپ استور و پلی استور، بازی فورتنایت از این برنامه ها حذف شد و نصب این بازی را برای کاربران کمی دشوار کرد.

اما این نکته را باید نظر بگیرید که افرادی که گوشی سامسونگ در اختیار خود دارند می‌تواند بازی را به راحتی دانلود کنند و مشکلی برای پیدا و دانلود کردن بازی فورتنایت ندارند اما باقی گوشی‌های اندورید در نصب بازی به مشکل برمی‌خورند که راه حل مشکلات را بررسی می‌کنیم.

آموزش نصب بازی فورتنایت برای تلفن همراه

نصب بازی فورتنایت برای گوشی سامسوونگ

سامسونگ زمانی که گوشی جدید( note 9 )  خود را به بازار عرضه میکرد، دسترسی به بازی فورتنایت را در گوشی های همراه خود ممکن کرد به همین علت تا کنون دستیابی به لینک‌های دانلود بازی فورتنایت آسان است.

  • برای دانلود ابتدا به پلی استور و یا گلگسی اپ(Galaxy Apps) مراجعه کنید و بازی فورتنایت را نصب کنید.
  • سپس وارد لینک مشخص شده بروید و در آن گزینه‌ی سامسونگ را انتخاب کنید https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/mobile/android/get-started
  • پس از اینکه شما سامسونگ را انتخاب کردید وارد استور سامسونگ می‌شوید و از این قسمت می‌توانید اجرا کننده بازی یا همان لانچر را دانلود کنید.
  • بعد از اینکه لانچر بازی را نصب کردید، حال فایل بازی به راحتی برای شما دانلود می‌شود.
  • وارد فایل دانلود بازی در پلی استور شوید و گزینه ی Install را لمس کنید و پس از آن Allow را انتخاب کنید و اجازه دهید که بازی نصب شود.
  • اندکی صبر کنید تا نصب تموم شود، بعد از آن با لمس Launch بازی برای شما اجرا می‌شود.
  • پس از اینکه مراحل بالای را اجرا کردید، حال می‌توانید تمام فایل‌های دیتای بازی فورتنایت را دانلود کنید.
  • پس از نصب باید به بازی فورتنایت اجازه‌ی دسترسی به فایل‌های تلفن همراه را بدهید.
  • اکنون بازی فورتنایت در دسترس شما قرار دارد و می‌توانید آن را بازی کنید و لذت ببرید.

 

نصب بازی فورتنایت برای سیستم عامل اندروید

برای نصب بازی فورتنایت در سیستم عامل اندروید، به علت دلایلی که در بالا اشاره کردیم نمی‌توانیم به راحتی آن را از پلی استور دانلود کرد به همین دلیل ما لینک کامل بازی را برای شما آماده کرده‌ایم تا به راحتی این بازی را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

اما بهتر است چند نکته را مدنظر داشته باشید که:

  • بازی فورتنایت یک بازی آنلاین است.
  • پس از اینکه بازی را دانلود کردید باید وارد آن شوید و اطلاعات خود را وارد کنید تا یک اکانت برای شما تشکیل شود.
  • دیتای بازی فورتنایت بین 1 تا 7 گیگایابت حجم دارد.

پس از اینکه بازی نصب شد می‌توانید با خیال آسوده آن را بازی کنید و لذت ببرید.

 

 

نصب بازی فورتنایت برای سیستم عامل آی او اس( IOS)

نصب بازی فورتنایت برای سیستم عامل آی او اس( IOS)

با توجه به اختلافات و درگیری‌هایی که بین اپ استور و اپیک گیمز وجود دارد، نصب و دانلود این بازی به صورت مستقیم از اپ استور دارای مشکل است که در این مقاله ما راه حلی برای برطرف کردن این مشکل ارائه داده‌ایم.

اما بهتر است این نکته را مدنظر داشته باشید کسانی که تا به حال بازی فورتنایت را برگوشی IOS  خود نصب نکرده‌اند موفق به نصب آن دیگر نخواهند بود. راه‌کاری که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم برای افرادی است که یک‌بار بازی را نصب کرده‌اند.

قبل از دانلود بازی بهتر است این نکته را مدنظر داشته باشید که بازی فورتنایت حداقل 10 گیگابایت فضای خالی احتیاج دارد که بسته به دیوایس این حجم متغییر است، پس بهتر است فضای خالی زیادی را در اختیار بازی قرار دهید.

مراحلی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را با ما انجام دهید.

  1. وارد برنامه ی اپ استور شود.
  2. سمت راست بالای صفحه بر روی آواتارتان کلیک کنید و وارد صفحه‌ی جدید می‌شوید در آن صفحه گزینه‌ی Purchased را لمس کنید تا به قسمتی دیگر وارد شوید.
  3. در این قسمت می‌توانید اپلیکیشن هایی که قبلا دانلود کرده‌اید را مشاهده کنید تنها کافیست وارد My Purchases شوید.
  4. لیستی از بازی‌هایی که قبلا دانلود کردید و اکنون آن ها را پاک کرده‌اید برای شما به نمایش در می‌آید؛ کلمه‌ی Fortnite را سرچ کنید و بازی را دانلود کنید.

 

آموزش نصب بازی فورتنایت، موضوعی بود که در این مقاله به آن اشاره کردیم که بازیکنان این بازی با انجام راه و روش‌هایی که در مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم به آسونی می‌توانند بازی را نصب کنند.

 

سوالات متداول

 

0/5 (0 نظر)