مجله زنیت گیم

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل

آموزش نصب بازی کالاف دیوتی موبایل، بسیار آسان و راحت است که برای نصب بازی تنها باید چند مرحله را پشت‌سر بگذارید تا بتوانید بازی را دانلود و نصب کنید. در این مقاله مراحل دانلود و نصب بازی را به شما آموزش می‌دهیم، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

بازی کالاف دیوتی، در 29 اکتبر 2003 منتشر شد که موفق به دریافت جوایز زیادی شد و جزء بازی‌های پر طرفدار است.در بازی Call of Duty بازیکنان نقش سرباز هایی در جنگ جهانی دوم هستند که باید برای بقا بجنگند.

کاربران بازی می‌توانند به صورت تک نفره و یا چند نفره در این بازی شرکت کنند و به رقابت با باقی بازیکنان بپردازند. در طول بازی با شگفتی‌ها و رویدادهای متفاوتی رو به رو می‌شوید که باید تمام آن ها را به خوبی پشت‌سر بگذارید تا بتوانید به پیروزی برسید.

 

آموزش دانلود و نصب کالاف دیوتی

آموزش دانلود و نصب کالاف دیوتی

برای نصب و دانلود این بازی، احتیاج به نگرانی نیست، ما در این مقاله تمامی مراحل نصب را به خوبی به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید بازی را به آسانی نصب کنید و از آن لذت ببرید.

کالاف دیوتی بازی محبوب و پرطرفداری است که این روزها سروصدای بسیاری کرده‌است و به خصوص در این روزهای خانه نشینی و کرونایی بسیار مفید و سرگرم کنند برای گیمرها است.

 

آموزش دانلود کالاف دیوتی از گوگل پلی

آموزش دانلود کالاف دیوتی از گوگل پلی

بازی کالاف دیوتی به صورت آنلاین است و برای اینکه بتوانید آن را بازی کنید به یک دستگاه قدرتمند احتیاج دارید و بهتر است بدانید که اگر دستگاه همراه شما قدرت و کیفیت لازم را ندارد شما نمی‌توانید این بازی را نصب کنید.

تاکنون هیچگونه نسخه‌ی هک شده از بازی کالاف دیوتی به بازار منتشر نشده‌است پس بهتر است گول تبلیغات را نخورید و سعی در دانلود نسخه‌ی هک شده‌ی بازی نکنید تا به دستگاه همراه شما آسیبی وارد نشود.

معتبرترین ابزار برای دانلود COD استفاده از گوگل پلی استور است، اما به علت تحریم‌هایی که در ایران وجود دارد شما وقتی وارد گوگل پلی شوید و این بازی را سرچ کنید آن را پیدا نخواهید کرد، و هیچ بازی با عنوان که شما جستجو کرده‌اید یافت نمی‌شود. برای اینکه این مشکل را حل کنید طبق مراحلی که در ادامه خواهیم گفت عمل کنید:

 

1.   مرحله اول

در اولین قدم شما باید وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید و به قسمت برنامه‌ها (app) بروید و به دنبال گوگل پلی استور بگردید.

2.   مرحله دوم

پس از اینکه گوگل پلی استور را پیدا کردید وارد آن شود و ذخیره‌های آن (Clear Date) را پاک کنید.

3.   مرحله سوم

در این مرحله یک فیلتر شکن خوب را روشن کنید و پس از اینکه روشن شد، مجدد وارد گوگل پلی شوید و Call of Duty را سرچ کنید. مشاهده می‎‌کنید که بازی را برای شما به نمایش در آورد و حال می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

در هنگام دانلود بازی چند نکته وجود دارد که دانتسن آن می‌تواند به شما کمک کند تا بازی را به آسانی دانلود کنید.

  • مهمترین نکته این است که در هنکام دانلود بازی فیلترشکن را خاموش نکنید و تا اتمام بازی روشن نگه‌دارید در غیر این صورت شما با پیام خطا مواجه می‌شوید و در هرجای دانلود باشید از شما می‌خواهد تا بازی را مجدد دانلود کنید.
  • نکته‌ی بعدی که باید بدانید این است که، گاهی پیش می‌آید که در همان درصدهای اولیه‌ی، دانلود متوقف می‌شود و شاید نیم ساعت هم در این حالت بماند در صورت بروز این اتفاق وارد فیلتر شکن خود شود و آن را خاموش کنید و کمی صبر کنید و مجدد آن را روشن کنید.
  • اگر بعد از اینکه مراحل بالا را طی کردید اما بازی را باز هم مشاهد نکردید ممکن است تلفن همراه شما قابلیت نصب این بازی را نداشته باشد به همین علت آن را به شما نمایش نمی‌دهد.

 

آموزش نصب Call of Duty  در گوشی اندروید

آموزش نصب Call of Duty  در گوشی اندروید

روش نصب بازی کالاف دیوتی موبایل به این صورت است که شما تنها با نصب برنامه‌ی مایکت به راحتی می‌توانید این بازی را در تلفن همراه خود راه‌اندازی کنید. آموزش نصب بازی کالاف دیوتی موبایل اصلا پیچیده و گیج کننده نیست و به آسانی بر تلفن همراه شما نصب می‌شود.

  • ابتدا وارد مرورگر تلفن همراه خود شوید و در آنجا دانلود برنامه‌ی مایکت را جستجو کنید یا از طریق لینکی که برای شما گذاشتیم وارد آن شوید و آن را دنلود کنید.
  • پس از اینکه دانلود بازی به اتمام رسید وارد برنامه شوید و Call of Duty را سرچ کنید و دقت کنید تا نسخه‌ی اصلی آن را دانلود کنید .
  • بازی کالاف دیوتی هم مانند بسیاری از بازی‌های دیگر دیتا دارد و باید آن دانلود شود تا بازی برای شما به اجرا در آید به همین علت زمانی که بازی را دانلود کردید دیتای آن هم به همراه آن دانلود می‌شود.
  • به همین آسونی بازی برای شما اجرا و نصب می شود و میتوانید از بازی در آن لذت ببرید.

آموزش نصب Call of Duty  در گوشی اندروید

اگر طریقه‌ی نصب کالاف دیوتی موبایل، از روشی که در بالا به شما آموزش دادیم مفید نبود می‌توانید بازی کالاف دیوتی را به کمک لینک‌هایی که برای شما آماده کرده‌ایم دانلود کنید.

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل با کمک لینک‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهیم آسان و بی‌دردسر است تنها مراحل گفته شده را دنبال کنید.

  1. ابتدا فایل نصب بازی را از لینک مشخص شده دانلود کنید.
  2. در مرحله‌ی بعدی فایل دیتای بازی را که حجمی 2گیگابایتی دارد را دانلود کنید.
  3. پس از اینکه فایل دیتا دانلود شد، آن را که به صورت فشرده است از حالت زیپ خارج کنید با فشردن گزینه‌ی Extract این اتفاق رخ می‌دهد.
  4. حال پوشه‌ی استخراج شده را به کمک قابلیت انتقال (Move) فایل را به حافظه‌ی داخلی تلفن همراه و پوشه‌ی Android قسمت obb منتقل کنید.
  5. و با انتقال به این پوشه فایل دیتای بازی در مکان درست خود قرار گرفته است.

 

  • اگر نتوانستید مراحل بالا را به درستی انجام دهید، باید برای تلفن همراه خود یک نرم‌افزار استخراج فایل زیپ دانلود کنید تا به آسانی آن را از حالت زیپ خارج کنید.

 

آموزش نصب بازی کالاف دیوتی موبایل، را در این بلاگ به شما آموزش دادیم تا به آسانی بتوانید این بازی زیبا را برای تلفن همراه خود نصب کنید و از بازی در آن لذت ببرید. کالاف دیوتی یک بازی آنلاین است که طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر در هنگام دانلود و نصب بازی به مشکل برخوردید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

4.5/5 (2 نظر)