مجله زنیت گیم

بهترین بازی‌های دو نفره برای موبایل

بهترین بازی‌های دو نفره برای موبایل، عنوانی است که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم؛ بازی های دو نفره می‌تواند ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند. بازی‌های تک نفره به خودی خود جذاب و سرگرم کننده است اما بازی‌های چندنفره این روزها بسیار طرفداران زیادی دارد .

در این روز‌های خانه‌نشینی همه به دنبال راهی برای سرگرمی و طی شدن اوقات خالی خود هستند که بازی‌های ویدئویی در این شرایط به کمک ما می‌آید تا این روزهای قرنطینه را پشت سربگذاریم؛ اما موضوع مهم بعدی این است که تمامی افراد دارای کنسول بازی یا رایانه نیستد به همین علت ما در این مقاله به بهترین بازی‌های دونفره برای موبایل اشاره کردیم.

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی‌های دو نفره برای موبایل را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید از بین انبوهی از بازی‌های دو نفره بازی مورد پسند و مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و دانلود کنید.

 

بهترین بازی های دونفره

 

Brawlhalla

Brawlhalla

 

استودیو Blue Mammoth Games
امتیاز بازی 4.3 / 4.2
حجم بازی 90 / 840.1
لینک دانلود اندورید ، آیفون

این بازی یک سبک مبارزه‌ای است، که در بازی Brawlhalla می‌توانید با کمک دوستان خود مشغول بازی شوید و از بازی در این سبک لذت ببرید.

در بازی Brawlhalla از کارکترهای مشهور و بامزه‌ای استفاده شده که باعث می‌شود لبخند به لبان بازی کنان بیاید، شما می‌توانید با دوست خود در طول بازی یار و یا مقابل هم بایستید هر یک از این دو مبارز دو سلاح ویژه‌ی مختص به خود دارند که در طول بازی سلاح بر روی زمین قرار دارد و باید با سرعت عمل بالا در زمان شروع بازی آن سلاح را از زمین بردارید و بازی خود را شروع کنید.

در بازی Brawlhalla از موسیقی زیبا و شنیدنی استفاده شده و گرافیک آن توانسته است نظر مثبت مخاطب‌ها را به خود جلب کند.

 

Badland

Badland

 

امتیاز بازی 4.5 / 4.7
حجم بازی 63 / 224.8
لینک دانلود اندورید ، آیفون

 

این بازی ژانری ماجراجویی دارد که در آن شما به همراه باقی دوستان خود به دنبال کشف اصرار در دل طبعیت می‌روید، بازی Badland توانسته نظر مثبت طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند و بازیکنان زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

در این بازی شما هم می‌توانید با دوست خود در یک تیم و هم به صورت رقابتی بازی کنید و باید وارد جنگلی مرموز شوید و شروع به کشف محیط پیش‌روی خود کنید، نکته‌ مهمی که در خصوص این بازی قابل ذکر است این مورد است که شما و دوست خود می‌توانید در یک دستگاه این بازی را انجام دهید.

 

Dots and Boxes

Dots and Boxes

 

امتیاز بازی 4.4 / 4.6
حجم بازی 4.3 / 29.9
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

شاید تمامی افراد با این بازی در دوران کودکی خود خاطره داشته باشند و این بازی بتواند لبخند رضایت را بر لبان تک به تک آن‌ها به ارمغان بیاورد.

در دوران کودکی ساعت‌ها با دوستان و آشنایان خو مشغول کشیدن خط و نقطه بودیم که می‌توانست ما را سرگرم کند، حال نسخه‌ بازی این اسباب سرگرم کننده منتشر شده تا باز هم بتواند اوقات فراغت ما را پر کند و ما را مشغول این بازی نوستالژی کند.

 

Edge of the World

Edge of the World

امتیاز بازی 3.7
حجم بازی 55
لینک دانلود اندروید

 

یکی دیگر از بهترین بازی‌های دونفره‌ اندروید بازی Edge of the World است در این بازی رقابتی و هیجان انگیز باید از پایگاه و مقر خود در برابر رقبا محافظت کنید تا دچار آسیب و واژگونی نشود.

محیط بازی شبیه به یک دریا است، که شما در این بازی نقش یک کاپیتان کشتی را دارید که باید از کشتی خود از نفوذ مهاجم‌ها دفاع کنید، اما در کنار این محافظت باید به دیگر کشتی‌های اطراف خود آسیب بزنید و تلاش کنید تا آن‌ها را از بین ببرید.

این بازی مختص سیستم اندروید است که برای کسانی که از این سیسستم عامل استفاده می‌کنند بازی بسیار جذاب و تماشایی است.

 

Soul Knight

Soul Knight

 

امتیاز بازی 4.4 / 4.8
حجم بازی 497.9
لینک دانلود اندورید ، آیفون

 

این بازی در مورد داستان شهر یک شوالیه است، که این شوالیه از شهر محافظت می‌کند اما به صورت ناگهانی سنگ جادویی شهر دزدیده می شود، حال شوالیه وظیفه دارد تا این سنگ را دوباره پس گیرد و همچنین از هجوم بیگانگان جلوگیری کند.

در این بازی شما در نقش شوالیه ظاهر می‌شود و باید تلاش کنید تا بتوانید چالش های این شهر را پشت سر بگرذارید و بتوانید مشکلات پیش رو را حل کنید.

 

Badminton League

Badminton League

 

امتیاز بازی 3.9 / 4.3
حجم بازی 75 / 167.5
لینک دانلود اندورید ، آیفون

 

 

ژانر این بازی ورزشی است و برای علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی بسیار مفید و جذاب است، این بازی به صورت آنلاین برگذار می‌شود و برای سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل اجراست.

بازی بدمینتون به صورت مجازی و آنلاین اجرا می‌شود و شما می‌توانید به همراه دوستان خود به رقابت بپردازید رقابت در این بازی کار دشواری نیست اما با تکرار و تمرین به راحتی می‌توانید در این بازی استاد شوید.

علاوه بر بازی با دوستان خود می‌توانید در لیگ های سراسری شرکت کنید و از رقابت با دیگر بازیکنان لذت ببرید.

 

Bomb Squad

Bomb Squad

 

امتیاز بازی 4.4 / 4.7
حجم بازی 87 / 50.3
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

گرافیک این بازی زیبا و ساده است که توانسته است نظر مثبت کاربران این بازی را به دست آورد، این بازی به صورت دو و یا چند نفره اجرا می‌شود. در بخش دو نفره‌ی بازی Bomb Squad می‌توان به صورت همزمان با 8 بازیکن دیگر هم بازی شد.

ژانر این بازی اکشن است و راه حل این بازی آسان است تنها باید با دیگر بازیکنان مبارزه کنید و بر سر آن‌ها بمب بریزید و از روش‌های دیگر آن ها را از پای در آورید تا پیروز این میدان شوید.

 

Among Us

Among Us

امتیاز بازی 3.6 / 4.2
حجم بازی 125 / 391.3
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

یکی دیگر از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره‌ برای موبایل Among Us است که در این چند سال اخیر توانسته نظر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند، این بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب است تا حدی که تماشای آن‌هم می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد.

داستان این بازی به این صورت است که گروهی پنج تا 10 نفره سوار یک سفینه‌ فضایی می‌شوند و قصد سفر دارند اما عده‌ای از خدمه‌ سفینه فریبکار هستند؛ در این قسمت بازی به دو دسته تقسیم می‌شود گروهی که تلاش می‌کنند تا این خدمه‌ فریبکار را پیدا کنند و گروه دیگری که سعی دارند تا همه‌ افراد حاضر در سفینه را بکشند.

همانطور که از قبل اشاره کردیم این بازی جزء بازی های دونفره‌ اندورید و چنده نفره است و هم برای بازی به صورت چند نفره می‌توانید به اینترنت متصل شوید و آن را بازی کنید.

 

Glow Hockey 2

Glow Hockey 2

 

امتیاز بازی 4.2 / 3.8
حجم بازی 11 / 45 مگابایت
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

یکی دیگر از محبوب ترین بازی های دونفره برای موبایل بازی  Glow Hockey 2  است، این بازی بسیار نزد افراد کلاسیک پسند طرفدار دارد و توانسته است امتیاز خوبی را از کاربران خود دریافت کند.

در این بازی شما مشغول به بازی هاکی هستید اما این بازی با چاشنی طنز و شوخی همراه است، همچنین یک تجربه‌ بازی دونفره‌ دوستانه است که اوقات خوشی را برای شما و دوستتان فراهم می‌کند.

شاید در گذشته تجربه‌ این بازی را داشتید و با رقیب‌های ربات نام در کامپیوتر بازی کردید، که یا به شدت سخت بود که نمیشد پیروز شد یا به حدی آسون بود که نمی‌توانست شما را به چالش بکشاند، به همین علت در این بازی می‌توانید با رقیب واقعی خود بازی کنید تا از اجهاف دور باشید.

 

Fling Fighteres

Fling Fighteres

 

امتیاز بازی 3.7 ، 4.6
حجم بازی 60 مگابایت ، 250 مگابایت
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

بازی Fling Fighteres سرتاسر هیجان و جذابیت است که بازیکنان را سر حال می‌آورد و کاری می‌کند آن‌ها ساعت‌ها مشغول بازی در این پلتفرم باشند، در این بازی جذاب بیش از 40 شخصتیت و یا همان کارکتر وجود دارد که کاربران با توجه به سلیقه می‌تواند کاراکتر مورد پسند خود را انتخاب و با آن بازی کنند.

داستان بازی به این صورت است که شما به همراه 4 جنگجوی دیگر وارد پنج جزیره‌ مختلف می‌شوید که باید با یک دیگر مبارزه کنید و سعی کنید تا دیگر رقبای خود را شکست دهید اما همه چیز به این آسونی که تصورش را می‌کنید نیست.

در طول بازی باید به حریف های دیگر که در جزایر دیگر قرار دارند حمله کنید و آن ها را از پای درآورید اما این مورد را در نظر داشته باشید که رقبای شما هم این نقشه را برعلیه شما کشیده‌اند و شما باید از زمانی که برای مبارزه در اختیار شما قرار‌می‌گیرد به خوبی استفاده کنید تا دشمنان را از پای درآورید.

 

Player Games: The Challenge 2

Player Games: The Challenge 2

 

امتیاز بازی 4.4 ، 5.0
حجم بازی 31 مگابایت ، 168.7 مگابایت
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

این بازی را به صورت رایگان می‌توانید دانلود کنید و نکته‌ مهم دیگری که در خصوص این بازی وجود دارد این است که برای انجام بازی احتیاج به هیچ گونه اینترنت و یا اتصال به بلوتوث نیست.

این بازی را  به صورت دو یا چندنفره می‌توانید شروع کنید و مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که با یک گوشی هر دو نفر می‌توانند بازی کنند و از هیجانی که این بازی به آن‌ها منتقل می‌کند لذت ببرند.

در بازی Player Games: The Challenge 2 تعدا بسیار زیادی چالش وجود دارد که حریفان می‌توانند هر یک از آن‌ها را با توجه به سلیقه‌ خود انتخاب کنند و در آن مشغول بازی شوند و از تنوع در بازی ها لذت ببرید.

چالش‌هایی که در بازی Player Games: The Challenge 2 وجود دارد را در ادامه به تعدادی از  آن اشاره می‌کنیم:

  • پینگ‌پنگ
  • بسکتبال
  • شطرنج
  • فوتبال
  • و …

در این مقاله به بهترین بازی های دو نفره و یا چندنفره برای موبایل اشاره کردیم، که مخاطبان مجله‌ی زنیت‌گیم با مطالعه‌ این مقاله به راحتی می‌توانند بازی مورد علاقه‌ خود را انتخاب و دانلود کنند؛ شما هم اگر بازی دو یا چنده‌نفره برای موبایل می‌شناسید را برای ما بنوسید.

 

سوالات متداول

 

0/5 (0 نظر)