مجله زنیت گیم

بهترین بازی های عاشقانه برای موبایل

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی‌های عاشقانه‌ برای موبایل را به چالش بکشیم و از بین صدها لیست بازی‌های عاشقانه چند موررد از بهترین‌ها را به کاربران معرفی کنیم.

داستان بازی‌های ویدئویی وسیع‌تر از حد تصورات ما است و می‌توان برای هر سبک سلیقه و شخصیتی بازی مختص به آن را طراحی و ساخت، اما موضوع عشق موضوعی است که اگر در بازی‌های ویدئویی دیده نشود جای خالی آن به شدت احساس می‌شود.

بنابراین؛ بازی‌های مختلفی با این ژانر ساخته شده که عشق را به نمایش کشیده‌است و می‌توان با بازی در این سبک عشق را در دنیای بازی تجربه کرد، اما یک نقص بزرگی که در این سبک از بازی‌ها وجود دارد توجه به ظواهر و مسائل فرعی است، اما در ادامه این مقاله به بهترین بازی‌های عاشقانه‌ که ارزش بازی کردن را دارد اشاره می‌کنیم.

 

بازی‌های عاشقانه برای موبایل

 

Gone Home

Gone Home

امتیاز بازی 3.8
حجم بازی 772.6
لینک دانلود آیفون

 

بازی Gone Home هیچ نسخه‌ای برای سیستم عامل اندروید ندارد ولی برای IOS , Switch Xbox  و PS4 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

شما با بازی در این پلتفرم یک عشق آتشین و پیچیده را تجربه می‌کنید و جملات و کلماتی که در این بازی می‌خوانید و یا می‌شنوید شما را به وجه می‌آورد.

Gone Home

شاید گفتن این نکته برای شما جالب باشد که در بازی هیچ شخصیتی نمایش داده نمی‌شود و شما تنها با نامه‌ها و سرنخ‌هایی که از آن‌ها که در جای جای خانه قرار دارد آشنا می‌شوید؛ شما در بازی در یک خانه هستید که در آن عشق دوران نوجوانی دو عاشق به تصویر کشیده شده‌است.

استودیوهای کمی توانسته‌اند به این زیبایی عشق را به نمایش درآورند و سازنده‌ی این بازی در طراحی و ساخت موفق بوده‌است، اگر علاقه‌مند این ژانر هستید حتما بازی Gone Home را تجربه کنید.

 

Life is Strange

Life is Strange

 

امتیاز بازی 4.4 / 4.0
حجم بازی 35 مگابایت / 1 گیگابایت
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

در بازی Life is Strange شما یک بازی تعاملی را تجربه می‌کنید و در طول بازی با افراد بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوید، بازی به صورت اپیزود یک ساخته و منتشر شده‌است و داستان این پلتفرم بسیار جذاب و یک روایت عاشقانه‌ منحصر به‌فرد است.

در بازی شما نقش یک دختر به نام «مکس» بازی می‌کنید و مکس یک توانایی خارق‌العاده دارد آن هم بازگرداندن زمان به عقب است، اما زمانی که زمان به عقب می‌رود و تغییر کوچکی ایجاد شود تأثیرات بسیار زیادی بر‌آینده می‌گذارد.

بازی Life is Strange پر از تصمیمات مهم و تاثیرگذار است و باید تلاش کنید تا گزینه‌ای انتخاب کنید که بهترین تصمیم باشد، پیشنهاد زنیت‌گیم به کاربران خود این است که حتما این بازی را تجربه کنند زیرا این بازی تا مدت‌ها به شکل زیبایی در خاطر شما می‌ماند و اوقات خوشی را برای شما به وجود می‌آورد.

 

Florence

Florence

امتیاز بازی 4.7 / 4.6
حجم بازی 282 / 1000
لینک دانلود اندروید ، آیفون
قیمت 2.99 دلار

 

بازی Florence یکی از بهترین بازی‌های عاشقانه و جذاب برای علاقه‌مندان به این ژانر است، اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده‌اید حتما برای یک بار هم که شده آن را بازی کنید تا با دنیای جدیدی از بازی‌ها آشنا شوید.

گرافیک زیبایی که در این پلتفرم استفاده شده یکی از دلایل محبوبیت آن است و استفاده از این سبک هنری کاربران بازی را به وجه می‌آورد.

داستان این بازی در مورد دختری با نام فلورانس است که درگیر روزمره‌گی‌های زندگی خود است، اما پس از گذشت زمان کمی با پسری به نام «Krish» آشنا می‌شود و زندگی یکنواخت او دچار تغییرات زیاد و زیبایی می‌شود.

 

Alto’s Odyssey

Alto's Odyssey

امیتاز بازی 4.6 / 4.8
حجم بازی 71 مگابایت / 139.3
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

 

این بازی محبوب در سال 2015 منتشر شد، و توانست نظر مثبت بسیاری از مخاطبان خود را به دست‌آورد.

شخصیت شما در این بازی به صورت خودکار است و با ضربه زدن به صفحه‌ی نمایشگر به پرش درمی‌آید و با نگه داشتن انگشت خود بر روی صفحه پشتک وارو می زند که بسیار حرکت جالب و نمایشی در این بازی است.

موسیقی و گرافیک به کار رفته در این بازی بازکنان را ترغیب به ادامه بازی می‌کند و هیجان به کار رفته در این بازی جذاب و تماشایی است .

 

To The Moon

To The Moon

امتیاز بازی 4.7 / 4.6
حجم بازی 70 مگابایت / 1.4 گیگابایت
لینک دانلود اندورید ، آیفون
قیمت 4.99 دلار

 

داستان بازی در خصوص فردی است به نام جانی وایلز (Johnny Wyle’s) که از عمر او زمان زیادی باقی نمانده‌است، در این موقعیت دو دانشمند به کمک او می‌آیند و در تلاشند تا به کمک دستگاه رویای مصنوعی آخرین آرزوی او را بر‌آورده کنند.

داستان بازی در ذهن جانی اتفاق می‌افتد؛ درست در مکانی که او به طور مجدد همسر آینده‌اش را ملاقات می‌کند و بازنگری این اتفاقات روی می‌دهد.

در سرتاسر این داستان اتفاقات و رویداد‌های عاشقانه رخ می‌دهد و بازی تا انتهای این پلتفرم برای مخاطبان بسیار جذاب و تماشایی است.

 

Parallyzed

Parallyzed

امتیاز بازی 3.8 / 4.2
حجم باز ی 65 مگابایت / 245.1
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

بازی در این پلتفرم به صورت آفلاین است، تنوع بالایی در خصوص گرافیک و موسیقی در‌آن حاکم است؛ رنگ‌ها و طرح‌های به‌کار رفته در این بازی بسیار فاهش است.

داستان بازی Parallyzed به این صورت است که دو خواهر در آن شخصیت اصلی را دارند با نام‌های آبی (Blue) و قرمز (Red) ، این دو خواهر در این بازی تفاوت‌های رفتاری و خصوصیاتی زیادی با هم دارند ولی ارتباطات بسیار عمیقی با هم دارند که بازی را به چالش می‌کشند.

Old man’s Journey

Old man's Journey

امتیاز بازی
حجم بازی 280 مگابایت ، 1.260 گیگابایت
قیمت 4.99 دلار
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

در طول بازی پیرمردی را مشاهده می‌کنید که سفر دور و درازی را در پیش دارد و شما نیز همراه این مرد مسن آماده‌ی حرکت به سفری لذت‌بخش می‌شوید؛ این سفر سرشار از ماجراجویی و اتفاقات جدید است که بازیکنان را سر شوق می‌آورد و لذتی فراموش نشدنی را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

یکی از نکاتی که در خصوص این بازی وجود دارد، عدم مکالمه است، یعنی؛ هیچگونه صحبتی در بازی شنیده نمی‌شود و دیالوگ برقرار نمی‌شود اما بخش دیدار و شنیدار وظیفه‌ی خود را به درستی انجام داده‌است و تمامی کاستی عدم مکالمه را پوشش داده‌است.

یکی دیگر از نکاتی که در خصوص این بازی وجود دارد مسئله‌ی آفلاین بودن ان است، یعنی: بازی به صورت آفلاین اجرا می‌شود و احتیاج به اینترنت نیست.

 

Red Dead Redemption (جان و ابیگیل مارستون)

Red Dead Redemption (جان و ابیگیل مارستون)

داستان این بازی مانند بازی‌های دیگر در خصوص نحو آشنایی دو زوج عاشق نیست، بلکه داستان پس از آشنایی آن‌ها را نیز روایت می‌کند و در بازی ثابت می‌کند که عشق این دو زوج در کنار تمام مشکلات و فاصله‌هایی که بین آن دو برقرار است همچنان عاشق هم هستند.

جان مارستون به علت شغل خود که دستگیری تبهکارها و جنایت‌کار هاست از زن و زندگی خود دور است، اما طول بازی این موضوع به کاربران ثابت می‌شود که با تمام فاصله‌ای که بین ان‌ها برقرار است جان همچنان به ابیگیل وفادار است و زمانی که مجدد به آغوش خانواده خود برمیگردد قطره‌ای از عشق او کم نشده‌است.

 

Samorost 3

Samorost 3

امیتاز بازی 4.6 ، 4.4
حجم دانلود 1.333 گیگابایت
قیمت 4.99 دلار
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

فضای حاکم در بازی یک فضای خاص و تماشایی است که کاربران بازی را به خود خیره می‌کند و حس واقعی بودن را به آن‌ها الحاق می‌کند؛ داستان این بازی بسیار ساده و روان است و همچنین بازیکنان و شخصیت‌های آن نیز مانند داستان بازی پر از جذابیت و شگفتی است.

برای اینکه یک بازی جدید و لذت بخش را تجربه کنید و در یک دنیای جدید زندگی کنید بهتر است این بازی را نصب کنید و از گذراندن اوقات خود در این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

Fingel

 

Fingle

 

امتیاز بازی 4.8
حجم دانلود 58.6 مگابایت
لینک دانلود آیفون

 

قبل از اینکه داستان بازی را برای مخاطبان تعریف کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که این بازی تنها نسخه‌ی IOS دارد و متاسفانه برای سیستم عامل اندورید هنوز منتشر نشده‌است.

این بازی به این صورت است که دو نفر باید به صورت همزمان آن را انجام دهند و برای انجام باید این دو فرد در کنار یکدیگر باشند، در واقع شما با یک بازی جذاب و هیجانی روبه رو هستید و باید برای بازی از دست‌های خود استفاده کنید؛ به این صورت که باید انگشت‌های خود را طبق توضیحات بازی برروی صفحه نگه‌دارید و برای انجام حرکت جدید حداقل یک انگشت خود را باید ثابت نگه‌دارید.

این بازی یک سرگرمی جالب است که زوج‌های عاشق و یا دوستان و حتی افراد خانواده با انجام آن سرگرم می‌شوند.

 

Pktaball

Pktaball

امتیاز بازی 6.2
حجم بازی 170.4 مگابایت
لینک دانلود آیفون

 

این بازی شبیه ساز بازی ایرهاکی است و در بازی زمین شیه به ایرهاکی طراحی شده‌است که بازیکنان باید با یک دیگر مسابقه دهند، اما نکته‌ای که در خصوص این بازی وجود دارد این است که تنها نسخه‌ای که از آن منتشر شده نسخهIOS  است و کاربران اندورید نمی‌توانند این بازی را دانلود کنند.

شما به همراه دوست و یا یکی از کسانی که در اطراف شما است می‌توانید این بازی را آغاز کنید و به دو تیم تک نفره تقسیم می‌شوید و باید برای پیروزی خود تلاش کنید.

 

بهترین بازی‌های عاشقانه برای موبایل عنوانی بود که در این مقاله در خصوص آن صحبت کردیم و چند مورد از بهترین بازی‌های عاشقانه برای اندورید  و آیفون را به کاربران زنیت گیم معرفی کردیم؛ شما هم اگر بازی عاشقانه‌ای را مدنظر دارید به مجله زنیت گیم معرفی کنید.

 

سوالات متداول

0/5 (0 نظر)