مجله زنیت گیم

ترفندهای کالاف دیوتی موبایل

آموزش ترفند‌های کالاف دیوتی موبایل و اطلاع از ریز و درشت بازی به بازیکنان این بازی کمک می‌کند تا بدانند در هر شرایطی به چه صورت بازی را آغاز کنند و به سرانجام برسانند.

اگر مبتدی هستید یا مدت زیادی است که کالاف دیوتی بازی نکرده‌اید دانستن ترفندهای آن به شما در طول بازی کمک می‌کند که چطور در مقابل دیگر حریف‌ها ظاهر شوید و مبارزه کنید.

نسخه‌ی موبایل کالاف دیوتی در تاریخ 1 اکتبر 2019، برای تمامی جهان منتشر شد، که استقبال از این بازی بسیار چشم‌گیر بود. این بازی دارای چندین حالت خاص است و ویژگی‌های خاصی برای نصب  دارد که بهتر است قبل از اینکه آن را نصب کنید اطلاعات کافی در مورد آن را بدانید.

در این مقاله ترفندها و آموزش‌های لازم برای شرکت در بازی Call of Duty  را برای شما تعریف کرده‌ایم، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعت مورد نیاز را کسب کنید.

 

نصب کالاف دیوتی برای تلفن همراه

کالاف دیوتی هم مانند بازی‌های دیگر برای نصب احتیاج به شرایط مختص به خود را دارد که با فراهم کردن این شرایط به راحتی می‌توان این بازی را برای تلفن‌همراه خود نصب کرد.

·      آیفون:

برای نصب بازی کالاف دیوتی در آیفون نیاز به IOS بالای 9 است.

·      آیپد:

برای نصب بازی کالاف دیوتی در آیپد، کسانی که آیپد ایر به بالا دارند می‌تواند این بازی را نصب کنند؛ همچنین آیپد تاچ نسل شش و نسل هفت هم می‌توانند بازی را نصب کنند.

·      اندروید:

کالاف دیوتی در نسخه‌ی اندروید 5.1 به بالا با حداقل 2 گیگابایت رم نصب می‌شود.

برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص نصب بازی کالاف دیوتی به لینکی که برای شما مشخص کرده‌ایم مراجعه کنید.

 

1)     ترفندهای کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

 

·      کلاس مناسب را انتخاب کنید

یکی از جذابیت‎های بازی کالاف دیوتی بتل رویال انتخاب کلاس است که می‌توانید انتخاب کنید که به چه صورت و در چه نقشی بازی کنید. انتخاب کلاس در بازی بتل رویال باعث شده‌است تا این بازی از دیگر بازی‌ها متفاوت شود و سطح جذابیت را افزایش دهید.

یکی از ترفندهای بتل رویال کالاف دیوتی موبایل اطلاع کامل و دانستن ویژگی‌های کلاس‌ها است که باعث کمک به شما در طول بازی می‌شود.

کالاف دیوتی هشت مدل مختلف کلاس دارد، که اطلاع از آن‌ها به کارابران بازی در انتخاب کمک می‌کند. اما قبل از اینکه این هشت مدل را انتخاب کنیم بهتر از سری به خرید بتل پس کالاف دیوتی بزنید تا بتوانید از این امکانات استفاده کنید.

·      کلاس مناسب را انتخاب کنید

1)     Clown:

در این کلاس از زامبی برای نجات استفاده شده‌است به این صورت که اگر در موقعیت خطرناکی قرار گرفتید عروسکی به همراه دارید که آن را می‌توانید پرتاب کنید، این عروسک صدای آهنگی را پخش می‌کند که باعث جلب توجه زامبی‌ها می‌شود پس از اینکه زامبی‌ها دور آن جمع شدند منفجر می‌شود.

 

2)     Medic:

این عنوان مخصوص پزشک است که یک محدودی‌ شفا بخشی را در اختیار خود دارد که با قرار گرفتن در این محدوده اگر دچار آسیب شده‌باشید شفا پیدا می‌کنید.

3)     Defender:

این کلاس در بتل رویال کالاف دیوتی، یک سپر محافظت کننده‌است که ضدگلوله هم است و در هنگام مبارزه فلش نورانی را که به مدت 3 ثانیه باعث کوری می‌شود را از خود ساطع می‌کند.

4)     Scout:

این کلاس یک دارت حسگر دار است، که می‌تواند موقعیت تمامی دشمنان را بر روی دارت نشان دهد.

5)     Mechanic:

این کلاس دارای یک پهباد است که در آسمان پرواز می‌کند و زمانی که دشمنی به شما نزدیک شد بالای سر او پرواز می‌کند و هدف از این کار این است که هم حواس دشمن را به خود پرت کند و هم شمارا از وجود دشمن مطلع سازد.

6)     Ninja:

نینجا که یک کلاس بسیار محبوب است، توانایی بسیار کاربردی دارد که می‌تواند با سرعت بسیار زیادی حرکت کند و از ساختمان‌ها بپرد.

7)     Airborne:

کلاس نیروی‌هوایی دارای چهار صندلی است که شما در موقعیت‌های حساس می‌توانید سوار آن شوید و به مکان‌های دیگر پرواز کنید.

8)     Trickster:

کلاسی که نام بردیم به شما در موقعیت‌های حساس کمک می‌کند و باعث فریب دشمنان شما می‌شود به این صورت که از شما یک کپی دیگر ایجاد می‌کند، شما و کپی شما هر کدام به سمتی مخالف از هم فرار می‌کنید این باعث گیج شدن دشمن می‌شود.

 

·      غارت و شلیک کنید

پس از اینکه فرود آمدید بهتر است همه چیز را در نظر داشته باشید چون شما بسیار در معرض خطر هستید و با دستان خالی هم نمی‌شود مبارزه کرد.

به دنبال وسایل های حیاتی و مورد نیاز بروید و از هرکدام بهترینش را بردارید، مهمات و جعبه‌ی کمک‌های اولیه را فراموش نکنید و حواستان به نوار سلامتی باشد و سعی کنید همیشه آن را در بالاترین درجه نگه‌دارید.

دانستن این ترفندهای کالاف دیوتی شما را به پیروزی و یک مبارزه لذت بخش نزدیک می‌کنید پس خوب به خاطر بسپارید.

 

·      ارتباط با تیم

اگر به صورت گروهی مبارزه را آغاز کرده‌اید هرگز هم گروهی‌های خود را فراموش نکنید و با آن‌ها در ارتباط باشید و به صورت دائم حواستان به باقی اعضای تیم باشد؛ شاید آن‌ها به کمک شما احتیاج داشته‌باشند و یا دچار آسیب شده باشند که باید به آن‌ها توجه و رسیدگی کنید.

می‌توانید از پیام‌های سریع برای ارتباط گیری با آن‌ها استفاده کنید.

·      ارتباط با تیم

موارد گفته‌شده در خصوص بازی بتل رویال به شما کمک می‌کند تا در این بازی، موفق شوید و از باقی بازیکنانی که اطلاعات لازم را ندارند پیشی بگیرید.

 

2.   مطمئن شوید که در هنگام مبارزه تفنگ شما پر است

یکی از ترفند‌های کالاف دیوتی موبایل، اطلاع از سلاح خودتان است اینکه بدانید چه زمانی احتیاج به پرشدن دارد. هیچ اتفاقی بدتر از این نیست که شما دشمن را شناسایی کرده‌اید آن را مورد هدف قرار داده‌اید اما ناگهان با اسلحه‌ای روبرو شوید که دیگر شلیک نمی‌کند.

 

3.   نقشه را به خوبی بیاموزید

یک پلیر خوب به خوبی بر ریز و درشت نقشه تسلط دارد و می‌داند که در هرلحظه چطور برخورد کند.

اگر نقشه‌های بازی را به خوبی نمیشناسید بهتر است آن‌ها را به حافظه بسپارید تا بتوانید کیفیت بازی خود را افزایش دهید.

4.   قابل پیش‌بینی نباشید

شاید این مهمترین نکته‌‌ای باشد که بتواند به شما در طول بازی کمک کند؛ اینکه دیگر بازیکنان نتوانند حرکت بعدی شما را پیش‌بینی کنند، درجایی که انتظار میرود توقف کنید، با سرعت بدوید یا در مکانی که باید بدوید توقف کنید ، انجام این کارها به شما کمک می‌کند تا از کمین دشمن جان سالم به در ببرید.

5.   از هدفون استفاده کنید

شاید این نکته از نظر شما پیش‌پا افتاده و ساده باشد، اما باعث می‌شود در طول بازی درصد خطا پایین بیایید.

ممکن است در طول بازی صدای پا و شلیکی به گوش برسد که لابه لای شلوغی‌ اطراف شما ناپدید شود اما استفاده از هدفون در طول بازی دقت شما را بالا می‌برد و به حواس شما کمک می‌کند.

6.   تنظیمات بازی را شخصی سازی کنید

یکی از ترفندهای جالب کالاف دیوتی موبایل این است که می‌توایند تنظیمات بازی را طبق سلیقه‌ی خودتان شخصی سازی کنید تا در هنگام بازی راحت باشید و هرچیزی که نیاز دارد در دسترس شما باشد.

نحوه هدف‌گیری یا شلیک گلوله بسیار در این بازی حائز اهمیت است پس هرسبکی که راحت هستید، آن‌ها را مدیریت کنید.

6.   تنظیمات بازی را شخصی سازی کنید

 

9)     کسب امتیاز دو برابر در بازی

در بازی کالاف دیوتی بالا ترین سطح امتیاز که می‌توان به دست آورد 150 است، اگر شما در طول بازی امتیاز پایینی دارید و به دنبال کسب امتیاز بالا هستید بهتر است که به این ترفند توجه کنید.

در مدت زمان محدودی کسب امتیاز در بازی کالاف دیوتی موبایل دو برابر می‌شود و این اتفاق در پایان هر فصل و یا زمانی که بازی اپدیت جدید می‌دهد اتفاق می‌افتد.

 

10) قابلیت پرک‎ها در کالاف دیوتی موبایل

یکی از ترفندهای جالب و تاثیرگذار بازی پرک است که کاربران با کمک آن می‌توانند بازی را برای خود مهیج کنند.

پرک به این صورت عمل می‌کند که، به سه دسته‌ی متفاوت تقسیم می‌شود که هرکدام از آن به شما یک ویژگی خاص اضافه می‌کند. به عنوان مثال:

  • اگر می‌خواهید با کمک تک‎تیر انداز شلیک کنید پرک به شما کمک می‌کند تا صدای شلیک شما خاموش شود.
  • یا در هنگام مواجه با رادار از دید راس آن خارج شوید.
  • حرکت های بدون صدا را برای شما ایجاد می‌کند.
  • افزایش مقاومت در جنگ‌های مقابل هم.

 

11) بمب هسته‌ای در کالاف دیوتی

بمب هسته‌ای یکی از جایزه‌های بازی است که هرکسی نمی‌تواند آن را داشته‌باشد  و از آن در طول بازی استفاده کند. تنها افرادی که می‌توانند یک بازی منحصر به فرد را به نمایش بگذارند می‌توانند از این سلاح استفاده کنند.

اگر شما در بازی بتواند به مرحله(لول) 20 برسید و در بخش بازی چندنفره بتوانید 25 نفر را به کام مرگ ببرید بدون اینکه خودتان کشته شوید این سلاح برای شما فعال می‌شود و با کمک آن می‌توانید تمامی دشمنان خود را از پای در آورید.

 

آموزش ترفند‌های کالاف دیوتی موبایل، مبحثی بود که در این مقاله به آن اشاره کردیم دانستن ترفندهای این بازی به شما کمک می‌کند در بازی اطلاعات بیشتری داشته باشید و در مواقع بحرانی از این دانسته‎‌ها استفاده کنید.

 

سوالات متداول

0/5 (0 نظر)