مجله زنیت گیم

خنده‌دارترین بازی‌ها برای موبایل

بهترین بازی‌های خنده‌دار، به کاربران کمک می‌کند تا در مواقعی که توان انجام کاری را ندارند آن‌ها را سرحال بیاورد و به شادی روحیه آن‌ها کمک کند.

بازی‌های موبایل در این روزها روز به روز در حال پیشرفت است که به بازیکنان حق انتخاب بیشتری می‌دهد تا بتوانند با هر ژانر و سلیقه‌ای بازی مورد پسند خود را انتخاب کنند.

در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین بازی‌های خنده‌دار برای موبایل را به شما معرفی کنیم تا در مواقع بی‌حوصلگی و بی‌حالی مشغول بازی کردن شوید و کمی از حال بد خود فاصله بگیرید.

بازی‌های خنده‌دار موبایل در گذراندن زمان به کارابران کمک می‌کند و می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را مشغول خود کند، ممکن است شما در یک زمان طولانی در یک مطب منتظر بمانید و یا در سالن‌های آرایشی زمان زیادی را صرف نوبت خود کنید در این شرایط بازی‌های موبایل به شما کمک می‌کند تا گذر زمان را احساس نکنید.

 

خنده‌دارترین بازی‌ها برای موبایل

Sniper Vs Thieves

Sniper Vs Thieves

استدیو سازنده Playstack
امتیاز بازی 8/3
حجم دانلود 74 مگابایت
لینک دانلود اندروید

 

بازی ” تک تیراندازها علیه دزدها ” یکی از بازی‌های جذاب و کمدی است که بسیار مخاطبان زیادی دارد و توانسته است نظر تمام آن‌ها را جلب کند.

در تعریف این بازی باید اشاره کنیم که یک بازی چندنفره‌ است و مملو از سوژه‌های طنز و خنده‌دار است؛ شما در بازی می‌توانید در دو نقش بازی کنید یا دزد و یا تک‌تیراندازی که قصد جان دزدها را دارد.

از این بازی هم نسخه‌ی آیفون و هم اندروید موجود است که بدون دغدغه می‌تواند آن را توسط لینک‌هایی که برای شما قرار دادیم دانلود و از آن لذت ببرید.

South Park: Phone Destroyer

South Park: Phone Destroyer

استدیو سازنده: Ubisoft
امتیاز بازی 4.5
حجم دانلود 92.56 / 129
لینک دانلود اندروید
سبک بازی آنلاین

 

این بازی خنده‌دار و تماشایی از کارتون South Park الهام گرفته‌است و شبیه به قسمتی جدید از این انیمیشن است تا نسخه‌ بازی آن؛ این بازی پر از اتفاقات کمدی و جالب و در کنار آن‌ها مبارزه‌ای حرفه‌ای است.

 

Troll Face Quest Video Games

Troll Face Quest Video Games

امتیاز بازی 4.1
حجم بازی 177.7
لینک دانلود اندروید

 

یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ژانر کمدی این بازی است که بسیار نزد بازیکنان مخاطب دارد، این بازی در سرتاسر جهان بیش از 33 میلیون بار دانلود شده است.

در این بازی ترولی‌های کل دنیا به سراغ ماجراجویی میروند، که یک ماجراجویی غیر ممکن است شما باید پازل و معماها را حل کنید؛ در بازی 30 سطح طراحی شده‌است.

 

Dan The Man

 

استودیو سازنده Studio joho
امتیاز بازی 4.6 / 4.8
حجم بازی 196.9 / 78
لینک دانلود اندروید

 

در بازی Dan The man شما با یک سبک اکشن و کمدی روبه رو هستید، که می‌توانید در تمام اوقات فراغت و بی‌کاری به این بازی روی آورید و مشغول بازی در دنیای اسرارآمیز و عجیب آن شوید.

Stick Squad: Sniper Battlegrounds

Stick Squad: Sniper Battlegrounds

امتیاز بازی 4.6 / 4.8
حجم بازی 84 / 54.52
لینک دانلود اندروید

 

در بازی به تمامی بازیکنان هدفی می‌دهند تا آن‌ها را به خوبی و با نشانه‌گیری درست با اسنایپر بزنند، و تمامشان را از بین ببرید.

این بازی هم مانند بازی‌های پیشن جز بازی‌های طنز و کمدی است و یکی از دلایل کمدی بودن آن مکالمه‌ای است که بین کارکارتر ها رخ می‌دهد که سرتاسر طنز و خنده‌دار است.

Ninja Chicken

Ninja Chicken

امتیاز بازی 3.5 ، 3.1
حجم بازی 18 مگابایت
لینک دانلود اندروید

 

این بازی به شدت خنده‌دار و سرگرم کننده‌است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم و مشول خود کند، در این بازی 30 سطح وجود دارد که هریک از آن‌ها جذابیت زیادی دارد و می‌تواند برای شما هیجان انگیز و بسیار کمدی باشد.

در تعریف این بازی باید اشاره کنیم که یک جوجه اسیر یک حادثه بدی می‌شود و پس از آن به جنون می‌رسد و خیال می‌کند که یک نینجا است، اما قصه اینجا تمام نمی‌شود اون فکر می‌کند که یکی از بهترین نینجاهایی است که وجود دارد و از باقی نینجا هایی که تا به حال وجود داشتند بهتر است.

پس از این تصور جوجه، حال نوبت آن است که خودش را به باقی جوجه ها ثابت کند و نشان دهد که او واقعا یک نینجا معرکه است در این راستا شما باید به او کمک کنید تا در میان دستو پای جوجه‌هایی که او را باور ندارند از بین نرود.

Battle Cats

Battle Cats

شرکت سازنده PONOS
امیتاز بازی 4.5 / 4.5
حجم بازی 72 / 97.8
لینک دانلود اندورید

 

در این بازی باید با باقی قبایل گربه ها مبارزه کنید و آن‌را شکست دهید! هر زمانی که بتوانید گربه‌های بیشتری را از بین ببرید نیروهای گربه‌ای بیشتری به شما داده می‌شود که به واسطه‌آن‌ها زور و قدرت شما بیشتر می‌شود این تعریفی است که می‌شود از بازی ارائه کرد.

این بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم و مشغول خود کند و تجربه جدیدی را از این سبک بازی کسب کنید. بهتر است از کنار این بازی به سادگی رد نشود و حتما این بازی را دانلود کنید و آن را بازی کنید.

 

Hidden My Game by Mon

Hidden My Game by Mon

استدیو سازنده Hap Inc.
امتیاز بازی 4.3 / 4.7
حجم بازی 24.92 / 47
لینک دانلود اندروید

 

موضوع داستان کمی عجیب و بیشتر کمدی است، شما در بازی با یک پسر بچه‌ای سرو کار دارید که تایم زیادی از روزمره‌ی خود را با کنسول بازی میگذراند به همین علت مادر این پسر قصد دارد تا این کنسول را از او پنهان کند.

شما باید به او کمک کنید تا کنسول بازی را در خانه پیدا کنید و هر مرحله دنبال یکی از وسایلی که پنهان شده بگردید تا بتوانید آن‌ را پیدا کنید.

 

Milk Choco- Online FPS

Milk Choco- Online FPS

امیتاز بازی 4.2 / 4.4
حجم بازی 84 / 105
لینک دانلود اندورید

 

این یک بازی گروهی است که بازیکنان در آن به صورت دو گروه چهارتایی تقسیم می‌شوند و باید با یک دیگر مبارزه کنند، در این بازی چندین سطح و نقشه قرار دارد تا بازیکنان در آن از تنوع در نقشه لذت ببرند.

گرافیک این بازی به صورت خنده‌داری طراحی شده است و برای بازیکنان جذاب و تماشایی است.

 

Crashing Season

Crashing Season

شرکت سازنده Koukoi Game
امیتاز بازی 4.5
حجم دانلود 97 مگابایت
لینک دانلود اندروید

 

در این بازی هیجان انگیز و کمدی شما در قالب یک خرس ظاهر می‌شوید، و تماما به این شکل بازی می‌کنید و باید از قلعه خود حفاظت کنید.

انسان‌های زیادی در بازی به محل زندگی خرس حمله ور می‌شوند و به آن جا آسیب می‌زنند بنابر‌این خرس موظف است از محل سکونت خود در برابر متجاوزین محافظت کند، خرس توانایی‌های بسیار زیادی دارد و هر آپدیت جدیدی که می‌دهد به توانایی‌های نقش اول بازی اضافه می‌شود.

توانایی‎هایی که خرس در این بازی دارد بازیکنان را به وجه می‌آورد و بی شک شما از بازی لذت می‌برید.

 

Rick and Morty: Pocket Mortys

Rick and Morty: Pocket Mortys

امیتاز بازی 4.3 / 4.0
حجم بازی 724.2 / 99
لینک بازی اندروید

 

در بازی پوکمون‌های قدیمی با شخصیت‌های ریک و مورتی مخلوط شده‌است، این بازی سرتاسر طنز است.

داستان این این بازی در بعدهای زمانی مختلف رخ می‌دهد باید مورتی‌های خشن را جمع کنید و از آن‌ها در نبرد و جنگ‌ها استفاده کنید. هدف از این بازی این است که به شورای ریک هجوم ببرید و اسلحه‌ اصلی ریک را به او بازگردانید.

این بازی را از دست ندهید و تجربه در این بازی برای شما بسیار جذاب می‌تواند باشد و ساعت‌ها می تواند شما را سرگرم کند.

 

Dumb Ways to Die 3: World Tour

Dumb Ways to Die 3: World Tour

امتیاز بازی 4.0 / 3.5
حجم بازی 365.6 / 65 مگابایت
لینک دانلود  اندورید

 

در این بازی شخصیت‌های اصلی در معرض مرگ قرار دارند و به صورت عجیب غریبی مرگ آن‌ها را تهدید می‌کند، به همین علت باید کارهای عجیب و غریبی انجام دهید تا از این شخصیت‌ها محافظت کنید و بتوانید امتیازات بالایی به دست آورید تا آن‌ها از این مهلکه نجات دهید.

Crazy dentist

Crazy dentist

امتیاز بازی 3.4 ،
حجم بازی 22 مگابایت، 78 مگابایت
لینک دانلود اندروید

 

در این بازی یک دندان پزشک دیوانه در شهر وجود دارد که تمامی اهالی شهر علاقه دارند تا به پیش آن بروند و خدمات پزشکی که آن دندان پزشک بلد است را بر روی آن‌ها اعمال کند؛ اما این دندان پزشک بیش از اندازه دیوانه است و ممکن است دست به هرکاری بزند.

برای اینکه به مقدار دیوانگی این دندان‌پزشک پی ببرید بهتر است هرچه سریع‌تر بازی را دانلود کنید و مشغول به اجرای بازی شوید.

 

در این مقاله بهترین بازی‌های خنده‌دار برای موبایل را مورد بررسی قرار دادیم و چند مورد از بهترین بازی‌های خنده‌دار را نام بردیم که مخاطب‌ها با نصب این بازی‌ها می‌توانند اوقات فراغت خود را با خوشی به سر برسانند، شما هم اگر بازی خنده‌داری را می‌شناسید به مجله زنیت‌گیم معرفی کنید.

 

سوالات متداول

 

3.3/5 (3 نظر)