قوانین و مقررات زنیت گیم تنها برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر ثبت شده است

*** مهم: همانگونه که در صفحه خرید خدمات آمده است، خرید خدمات از سایت زنیت گیم به معنای پذیرش قوانین و مقررات استفاده از زنیت گیم و مفاد آن خواهد بود. پس در انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود دقت فرمایید. فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در رابطه با اشتباه بودن اطلاعات شما ندارد

زنیت گیم به عنوان یک فروشگاه آنلاین اینترنتی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و خدمات خود را در چارچوب مشخص شده و ذیل قوانین عمومی و قوانین اختصاصی به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. لطفا قبل از خرید، حتما قوانین را به دقت مطالعه فرمایید و در صورت بروز ابهام حتما با پشتیبانی سایت در تماس باشید. قوانین و مقررات زیر به عنوان یک توافقنامه فی مابین سایت زنیت گیم به عنوان ارائه دهنده خدمات به عنوان فروشنده از یک سو و از سوی دیگر مشتری، نماینده یا وکیل وی به عنوان مشتری از زمان خرید قابل استناد است.

1. مشتری می بایست در چهارچوب قوانین و مقررات زنیت گیم اقدام به خرید خدمات ارائه شده نماید. بدیهی است که ابراز عدم اطلاع از این قوانین باعث سلب تعهدات از جانب مشتری نخواهد شد.

2. مشتری به منظور خرید از سایت و دریافت اطلاعات خرید باید شماره موبایل صحیح، معتبر و در دسترسی را در زمان خرید، به درستی درج نماید. پیامک ورود به سایت و پیامک اطلاعات خرید به شماره ثبت شده ارسال می گردد و در صورت درج اطلاعات نادرست، مسئولیت آن کاملا بر عهده مشتری می باشد.

3. از آنجا که احرازهویت سنی و قانونی مشتری در خرید اینترنتی غیرممکن و امری خارج از حیطه دسترسی این سایت میباشد ، بدیهی است که تشخیص خرید برای افراد زیر 18 سال میسر نمیباشد.

4. به منظور جلوگیری از پرداخت های مشکوک، ناخواسته و یا نامتعارف و مطابق قوانین کشور، مجموعه زنیت گیم میتواند از هر کاربری که صلاح ببیند قبل از ارائه ی خدمات آنلاین ، درخواست احرازهویت کند.

  • (تبصره): احراز هویت مشتری متناسب با نوع خدمت و مبلغ آن متفاوت بوده و می تواند شامل کارت ملی، کارت بانکی، شناسنامه، پاسپورت، سلفی با یک یا چند مدرک مذکور باشد.
  • (تبصره): احراز هویت مشتری تا زمانی که اطلاعات وی تغییر نکرده باشد صرفا برای یک مرتبه انجام خواهد شد.
  • (تبصره): کارت بانکی که مشتری اقدام به خرید با آن می کند الزاما باید به نام خود مشتری باشد.
  • (تبصره): پیگیری مشکلات احتمالی در تکمیل سفارش تنها با شماره موبایل درج شده انجام می شود و بروز تاخیر در انجام سفارش یا انجام نشدن آن به دلیل درج اطلاعات نادرست، بر عهده مشتری است.

5. به دلیل تامین خدمات از فروشنده های جهانی، زمان تکمیل خرید و ارسال اطلاعات، بین 3 دقیقه تا 4 ساعت و در روزهای شلوغ تا 24 ساعت به طول خواهد انجامید. (البته تمام سعی ما ارائه آنی خدمات است)

6. با توجه به اینکه محصولات این فروشگاه یک محصول دیجیتالی است ، پس قابل عودت نمیباشد . لذا پس از تحویل محصول به خریدار، این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص چون و چرای آن ندارد.

7. کنسل کردن سفارش ، به 2 روش امکان پذیر می‌باشد:
الف) جایگزین کردن با محصولات دیگر
ب) بازگشت هزینه با کسر کارمزد 10% طی 10 روز کاری

  • تبصره: کنسل کردن سفارش تنها در صورتی امکان پذیر است که سفارش شما انجام نشده باشد. بازگشت وجه تنها به کارت پرداختی امکان پذیر است.

8. پیگیری سفارش های تکمیل شده فقط تا 24 ساعت بعد از تکمیل سفارش قابل پیگیری می‌باشد ، بعد از زمان ذکر شده فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال سفارش انجام شده نخواهد داشت.

9. ساعات کاری فروشگاه از ساعت 11:00 صبح الی 23:00 شب میباشد . پشتیبانی سایت به صورت تمام وقت در این ساعات پاسخگو می‌باشد.

10. خریدار میپذیرد با آگاهی کامل نسبت به قوانین و مقررات سایت زنیت گیم ، اقدام به سفارش نماید و همچنین توصیه می‌شود بعد از انجام و تکمیل سفارش خود ، نسبت به تغییر اطلاعات ارسالی محرمانه مانند پسورد جهت افزایش امنیت اقدام نماید.

ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران می‌باشد و این شرایط جامع و کامل نبوده و زنیت گیم حق اضافه ، حذف یا تغییر آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی را دارا می‌باشد.

3.2/5 (26 نظر)