مجله زنیت گیم

معرفی بهترین بازی های ترسناک برای موبایل

بازی‌های ترسناک می‌تواند سرگرم کننده باشد و اوقات فراغت شما را پر‌کند؛ این روز‌ها فیلم‌ها و بازی‌های ترسناک طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا تماشای فیلم‌های ترسناک هیجان و لذت زیادی را به مخاطبان هدیه می‌دهد.

این مقاله برای افرادی که علاقه‌مند به ژانر ترسناک هستند بسیار مفید است زیرا با چندین بازی ترسناک آشنا می‌شوند، ما سعی کردیم تعداد زیادی از بازی‌های ترسناک را جمع‌آوری کنیم تا مخاطبان به راحتی بتوانند بازی‌های مورد پسند خود را انتخاب و بازی‌کنند.

تمامی بازی‌هایی که در ادامه‌ی این مقاله نام بردیم برای موبایل قابل نصب است و به صورت رایگان می‌شود آن را نصب کرد، اگر شما هم به این ژانر از بازی علاقه‌مند هستید نصب و بازی کنید.

 

بازی‌های ترسناک برای موبایل

 

Endless Nightmare

Endless Nightmare

استودیوی سازنده INTERACTIVE 707
امتیاز بازی 4.4 / 4.6
حجم بازی 128 / 381
لینک دانلود اندورید

 

اگر شما تجربه‌ی بازی‌های ویدئویی را داشته باشید متوجه می‌شوید که در این بازی از بهترین گرافیک، نورپردازی و صداگذاری استفاده شده است و دقت و رعایت تمامی نکات باعث شده تا مخاطبان متوجه‌ی تمایز این بازی با دیگر بازی‌ها شوند.

گیم‌پلی در این بازی به صورت اولین شخص است و شما باید در این بازی کمک کنید تا معماها و مسائل گنگ پیش رو را حل کنید و اتفاقات نامفهوم را پشت‌سر بگذارید تا پیروز شوید.

داستان بازی Endless Nightmare اینگونه روایت می‌شود که شما در نقش شخصی به نام “جمیز” بازی می‌کنید و شب هنگام وارد منزل خود می‌شوید که ناگهان با صحنه‌ای هول ناک رو به رو می‌شوید که این صحنه در واقع یک صحنه‌ی قتل است.

مشاهده‌ این صحنه تاثیرات منفی و بدی بر شخصیت “جمیز” می‌گذارد که با تمام اضطراب وارد شده باید به دنبال مدرک و سرنخ قتلی که در منزل او رخ داده‌است بگردد؛ اما در این مسیر اتفاق‌ها‌ی ترسناکی زیادی رخ می‌دهد که باید آن‌ها را پشت سربگذارید.

ممکن است در این راه شما تنها فردی نباشید که به دنبال مدرک برای این قتل است پس بهترین راه در زمان مواجه با افراد دیگر این است که فرار کنید و یا قایم شوید علاوه بر این موارد می‌توانید مبارزه کنید آن هم به کمک ابزارهایی که در طول مسیر کسب کرده‌اید.

 

Lifeline

Lifeline

امتیاز بازی 4.6 / 4.6
حجم بازی 72.6
لینک بازی اندروید

 

در این بازی یک فضانورد تنها در یک قمر ناشناخته سقوط می‌کند و هیچ راه بازگشتی ندارد، این فضانورد در یک جهانی گیر افتاده که نه شناختی از آن دارد و نه کسی در آن سیاره قرار دار و تنها ارتباطی که می‌تواند بگیرد با شما است و شما باید به او در این اوضاع اسفناک راهنمایی دهید.

راهنمایی هایی که شما به این فضانورد می‌دهید می‌تواند خط باریکی بین مرگ و زندگی او باشد و بسیار حیاتی است که بتوانید این وظیفه را به درستی انجام دهید.

فرستادن راه حل برای این فضانورد و دریافت پاسخ از سمت او ممکن است زمانی زیادی طول بکشید و تمام این موارد به علت طبیعی به نظر رسیدن این بازی است؛ استرس زیادی را در طول بازی به دوش می‌کشید زیرا: هر اشتباه از سمت شما می‌تواند مرگ او را تضمین کند.

به آسانی از کنار این بازی عبور نکنید، زیرا: می‌تواند لحظات پر از هیجان را به شما هدیه دهد.

 

Eyes

Eyes

امتیاز بازی 4.4 / 4.6
حجم بازی 61 / 193
لینک دانلود اندروید

 

در این بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه می‌کنید، هرگز از کنار این بازی به راحتی عبور نکنید و ارزش آن را دارد که آن را دانلود کنید.

این بازی به صورت اول شخص طراحی شده‌است، در طول این بازی شما باید نیمه شب وارد یک ساختمان شوید و سعی کنید به صورت مخفیانه از آن جا پول بدزدید؛ اما یک نکته‌ای که در طول بازی متوجه‌ آن می‌شوید این است که شما در آن ساختمان تنها نیستید.

در این ساختمان مخوف و پر از راه‌های مختلف تعدادی روح وجود دارد که پس از اینکه پول‌ها را دزدیدید به دنبال شما می‌آیند و قصد دارند تا اجازه ندهد که پول هایی را که دزدیدید از ساختمان خارج کنید و آن‌ها را با خود ببرید.

 

The Room

The Room

امتیاز بازی 4.8 / 4.8
حجم بازی 391.7
لینک دانلود اندورید

 

شاید نام این بازی برای افراد زیادی که علاقه‌مند به ژانر ترسناک هستند آشنا باشد، شما در دنیای واقعی هم می‌تواند به بازی‌هایی با این نام “اتاق فرار” مراجعه کنید و از گذراندن وقت خود در این مکان  لذت ببرید.

بازی اتاق به این صورت است که شما در یک اتاق گیر افتاده‌اید و هیچ راه فراری ندارد به جز اینکه معما و پازل‌های که در اتاق قرار دارد را حل کنید تا از اتاق خارج شوید؛ گرافیک و صداگذاری این بازی به گونه‌ای طراحی شده که استرس و وحشت را به شما هدیه می‌دهد.

اما به این نکته باید توجه کرد که این بازی به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان آن نیست و برای دانلود این بازی باید چیزی حدود 5 دلار هزینه کنید تا بتوانید این بازی را دانلود کنید.

 

Horror field

Horror field

امتیاز بازی 4.3 / 4.4
حجم بازی 121 / 310.9
لینک دانلود اندورید

 

یکی دیگر از بازی های ویدیوی ترسناک بازی Horror field است، در طول این بازی شما استرس، وحشت و هیجان را به خوبی درک می‌کنید و گرافیک خوب این بازی این احساست شما را دو برابر می‌کند.

بازی Horror field در سال 2019 منتشر شده و توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند، در این بازی شما به صورت گروهی با دیگر بازیکنان مشغول بازی هستید ابتدا شما وارد یک اردگاه می‌شوید که 7 بازماند مختلف در آن وجود دارد می‌پیوندید که هر کدام از آن ها توانایی‌های منحصربه فرد دارد.

حال شما به همراه باقی دوستان خود در یک منطقه‌ که نه نامی از آن مشخص است و نه نشانی گم‌شده‌اید که این مکان کمی شبیه به یک بیمارستان روانی متروکه است و نکته‌ تلخ این داستان این است که شما راه فراری هم ندارید.

در این بازی ترسناک به شش بازیکن هم گروهی خود بپیوندید یک ماجراجویی را آغاز کنید.

 

Hello Neighbor

Hello Neighbor

امتیاز بازی 4.1 / 3.9
حجم بازی 48مگابایت / 1.7گیگابایت
لینک دانلود اندورید

 

این بازی برخلاف بازی‌های که تا این لحظه معرفی کردیم از فضای ترسناک و تاریک استفاده نکرده بلکه بلعکس از محیطی با رنگ های شاد و تم گرافیکی رنگارنگ و چشم نواز استفاده کرده است.

بازی Hello Neighbor در سال 2018 منشتر شد و توانست نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کند همچنین توانست یک ژانر وحشت و دلهره‌ را بدون استفاده از محیط رعب‌آور طراحی کند.

داستان این بازی به این صورت است که شما تصمیم میگیرد که وارد خانه‌ی همسایه‌ی خود شوید و از اتفاقات عجیبی که در آن جا رخ می دهد سر در‌آورید اما بعد از اینکه به صورت مخفیانه وارد آنجا می‌شوید همه چیز تغیر می کنید، زیرا: همسایه به دنبال شما می‌افتد و شما باید تلاش کنید تا از نظر او پنهان شوید.

قایم شدن از دست آقای همسایه یک محیط پر از وحشت و استرس را به وجود می‌آورد همچنین صداگذاری و موسیقی به کار رفته در این بازی به شدت این استرس می‌افزاید.

باید برای رهایی از این دام آیتم‌های مختلفی را جمع آوری کنید و همچنین معماهای خواسته شده را حل کنید تا بتوانید از این مهلکه نجات پیدا کنید، اما همه چیز به این آسانی که به آن اشاره کردیم نیست.

 

Fran Bow

Fran Bow

امیتاز بازی 4.7 / 4.4
حجم بازی 96 / 114.3
لینک دانلود اندورید

 

یکی دیگر از ترسناک ترین بازی‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد بازی Fran Bow است در این بازی از تمام المان های ترس استفاده شده تا مخاطب به راحتی بترسد و علاقه‌مندان به این ژانر لذت ببرند.

در این بازی دختر 10 ساله ای وجود دارد به نام “Fran” که به صورت غیر منتظره ای شاهد مرگ پدر و مادر خود آن هم به صورت وحشیانه بوده‌است که پس از آن در یک یتیم خانه پذیرفته می‌شود.

این بازی بسیار از محیط‌های تاریک و رعب آور استفاده کرده‌است و همچنین از بیمارهای روانی در این بازی استفاده شده‌است تا این بازی سرتاسر ترس و وحشت باشد، اما بهتر است که توصیه‌ای به مخاطبان کنیم که شاید این بازی برای همه‌ افراد مفید نباشد.

 

Dead by Daylight

Dead by Daylight

امتیاز بازی 3.8 / 4.1
حجم بازی 60 مگابایت / 3.6 گیگابایت
لینک دانلود اندورید

 

یکی دیگر از برترین بازی‌های ترسناک Dead by Daylight است که از نظر مخاطب‌ها بسیار گرافیک و صداگذاری جذابی دارد که این عوامل می‌تواند هیجان بازیکنان را در طول بازی بسیار افزایش دهد.

داستان و قوانین این بازی بسیار ساده‌است؛ در بازی 4 بازمانده و 1 قاتل وجود دارد که برد هر دو گروه به یک دیگر بستگی دارد، اگر شما در نقش یک قاتل هستید باید قبل از فرار بازمانده‌ها تک به تک آن‌ها را بکشید و آن‌هار‌ا وارد محلی به نام  Sacrificial Hook کنید تا پیروز میدان شوید.

اگر شما در نقش بازمنده بازی می‌کنید باید به کمک باقی بازمانده‌ها ژنراتورهای برق را تعمیر کنید و سپس فرار کنید اگر در طول بازی با دیگر بازمانده‌ها همکاری نداشته باشید ممکن است خیلی زود توسط قاتل کشته شوید و بازی به اتمام برسد.

در این بازی شما هیجان و وحشت را تجربه خواهید کرد و از ساعت‌ها بازی در آن خسته نخواهید شد.

 

در این بلاگ تعدادی از بازی‌های ترسناک را معرفی کردیم تا علاقه‌مندان به ژانر وحشت آن را دانلود کنند  و از بازی خود لذت ببرند، تمامی بازی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم دارای لینک مستقیم دانلود هستند که به این معنی است که نیاز به گشتن و پیدا کردن ندارد مستقیم می‌توانید آن ها را دانلود کنید.

بهترین بازی‎‌های ترسناک برای موبایل عنوانی بود که در این مقاله به آن اشاره کردیم و چندین مورد از بهترین‌ها را کنار هم جمع آوری‌کردیم تا مخاطبان آن‌ها را دانلود کنید اگر هرکدام از این بازی هارا دانلود کردید و یا بازی ترسناک دیگری می‌شناسید معرفی کنید.

 

سوالات متداول

3/5 (1 نظر)