مجله زنیت گیم

آموزش بهترین تنظیمات برای بازی پابجی موبایل

تنظیمات پابجی موبایل، به بازیکنان این بازی کمک می‎کند تا طبق سلیقه و آسایش خود بازی را طراحی کنند؛ این روند باعث می‌شود تا بهتر و آسوده تر به بازی بپردازند. تنظیمات بازی پابجی را بازیکنان می‌توانند به صورت دستی انتخاب کنند و در طول بازی آن را متناسب با خواسته‌ی خود تغییر دهند.

بازی پابجی، بسیار نزد گیمرها‌ی مبتدی و حرفه‌ای محبوب است و طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد که در طول روز ساعت های بسیار زیادی از زمان خود را به آن اختصاص می‌دهند. بازی PUBG در طول این سال ها توانسته است افتخارات بسیار زیادی را در کارنامه‌ی خود ثبت کند، مانند: دانلود بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی که یک اتفاق بسیار درخشان برای یک بازی ویدیویی آنلاین است.

در کنار تمام محبوبیت‌های بازی، المان‌های بسیار زیادی برای بازیکنان آن طراحی شده است تا بتوانند این بازی را به بهترین شکل به سر انجام برسانند.  در این مقاله قصد داریم تا بهترین تنظیمات بازی پابجی را به کاربران این بازی معرفی کنیم تا از این قابلیت‌ها در طول بازی استفاده کنند و لذت ببرند.

 

معرفی بهترین تنظیمات  PUBG Mobile

در ادامه‌ی این مقاله تنظیمات بازی پابجی به زبان فارسی را آموزش می‌دهیم تا بازیکنان بتوانند به راحتی بازی خود را تقویت کنند.

تنظیمات اولیه بازی PUBG

تنظیمات اولیه بازی PUBG

در تصویر بالا پایه ترین تنظیمات بازی پابجی را مشاهده می‌کنید که بهتر است، بازی خود را مطابق با تصویر بالا شبیه سازی کنید تا امکانات اولیه برای شما اعمال شود.

·      Aim Assist

اولین موردی که در تصویر مشاهده می‌کنید Aim Assist است، که فعال کردن این گزینه به کاربران کمک می‌کند تا هدف گیری با دقت بالایی صورت گیرد و به راحتی بتوانند هدف در حال حرکت را شناسایی و نشونه گیری کنند.

اما یک نکته‌ی دیگری در خصوص این قابلیت وجود دارد که اگر حریفانی که در مقابل هم هستند از این قابلیت استفاده کنند اختلالی ایجاد می‌شود به همین دلیل برخی از بازیکنان این قابلیت را خاموش نگه می‌دارند.

·      Bolt-Action/ Crossbow Firing Mode

این گزینه از تنظیمات را با نام حالت شلیک می‌شناسیم و به این صورت عمل می‌کند زمانی که شما، هر زمان که در طول بازی انگشت خود را بر روی شلیک قرار دادید شروع به تیراندازی می‌کند و به نوعی سرعت عمل شما را بالا می‌برد.

برای فعال شدن این گزینه بر روی Tab ضربه بزنید.

 

·      Blocked Sight Warning

این گزینه به شما کمک می‌کند که اگر در طول بازی مانعی سد راه شما شد، تیر اندازی متوقف شود و قبل از برخورد با آن به شما اخطار می‌دهد، دادن یک اخطار بصری از سوی تنظیمات در طول بازی می‌تواند به شما کمک کند.

برای فعال شدن این گزینه Enabled را انتخاب کنید.

 

·      Display Left-Side Fire Button

با فعال کردن این قابلیت شاهد دو گزینه‌ برای شلیک هستید، ممکن است ابتدا سخت و آزاردهنده به نظر برسد اما در طول بازی این تنظیمات در مواقع بحرانی و حساس به شما کمک می‌کند تا تنش پیش آمده را کنترل کنید.

برای فعال شدن این گزینه Always on  را انتخاب کنید.

 

·      Gyroscope

با فعال کردن این گزینه می‌توانید بسیار دقیق و بدون اشتباه تیراندازی کنید و دقت کنید که اگر تلفن همراه شما ژیروسکوپ دارد این گزینه را فعال کنید و از دقت عمل بالای آن لذت ببرید.

برای فعال کردن این گزینه  Always onرا انتخاب کنید.

باقی مواردی که در تصویر وجود دارد را مطابق با گزینه‌های تصویر انتخاب کنید.

 

تنظیمات گرافیکی PUBG

تنظیمات گرافیکی یکی از مهمترین بخش‌های بازی است که کاربران در این قسمت می‌توانند تغییراتی بر روی نرخ فریم، کیفیت تصویر، مقدار روشنایی و موارد این چنینی ایجاد کنند.

تنظیمات گرافیکی PUBG

·      Graphics

برای این قسمت از تنظیمات پابجی باید آن را روی گزینه‌ی Smooth  نگه دارید این قابلیت نرخ فریم را تا بالاترین اندازه‌ی لازم بالا می‌برد و بازی را بسیار روان می‌کند و این اتفاقات باعث می‌شود تا کاربران به راحتی در زمین بازی دشمنان خود را شناسایی کنند.

 

·      Frame Rate

تنظیمات این گزینه‌ را بر روی Extreme  قرار دهید تا فریم را به حداکثر برساند، این اتفاق باعث روان شدن بازی می‌شود؛ اگر بازی روان و کارکردن با آن راحت نباشد کاربران را از بازی خسته می‌کند.

 

·      Style

آموزش تنظیمات بازی پابجی، به کاربران این بازی کمک می‌کند تا آسوده‌تر بازی کنند و در بهترین حالت خود بازی را به سرانجام برسانند.

بهتر است این قابلیت را بر روی گزینه‌ی Colorful  بگذارید تا بازیکنانی را که لباس‌هایی به رنگ روشن پوشیده‌اند را به راحتی شناسایی و هدف گیری کنید.

 

·      Anti- Aliasing

این گزینه را بر روی حالت   Disabled  قرار دهید تا نرخ فریم تنظیمات کنترل پابجی را در حالت ثابت نگه‌دارد.

·      Colorblind Mode

فعال کردن این گزینه برای افرادی که مشکل کور رنگی دارند، تنظیم شده است، پس به صورت دلخواه می‌توانید آن را خاموش و یا روشن نگه دارید.

·      Brightness

با استفاده از این گزینه می‌توانید نور صفحه‌ی بازی را کم و زیاد کنید، و بهترین حالت این است که آن را بر روی گزینه‌ی 118 قرار دهید تا حریف های بازی را به خوبی مشاهده کنید؛ اما دقت کنید در زمانی که مِه اطراف شما را فرا گرفته است بهتر است نور صفحه‌ را پایین آورید تا اطراف قابل مشاهده باشد.

·      Auto-Adjust Graphics

این گزینه اگر در دستگاه شما روشن باشد می‌تواند تنظیمات گرافیکی را به صورت خودکار تغییر دهد، پس بهتر است آن را غیرفعال کنید تا تنظیمات شما تغییر نکند.

 

بهترین سنسیوتی برای پابجی موبایل

تنظیمات حساسیت بازی پابجی به این معنی است که بازی در مقابل حرکت‌های شما با چه سرعتی واکنش نشان می‌دهد، که این تنظیمات بسیار مهم و کاربردی است و توصیه ما به شما این است که این تنظیمات را به صورت دستی و طبق خواسته‌ی خودتان تنظیم کنید تا کنترل بازی به دست بگیرید.

حساسیت دوربین

حساسیت دوربین

 

·      Rd Person TPP No Scope3

این گزینه سرعت چرخش کاراکتر را در حالت سوم شخص و در زمانی که نشانه گیری نکرده‌اید را نشان می‌دهد که بهتر است مانند: تصویر آن را بر روی 150 قرار دهید.

·      St Person TPP No Scope1

این گزینه سرعت چرخش کاراکتر را در حالت اول شخص و در زمانی که نشانه گیری نکرده‌اید را نشان می‎دهد که بهتر است آن را بین 130 تا 180 قرار دهید.

·      Red dot, Holographic Sight, Ai, Assist

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین شما را در زمانی که را رد دات و یا هولو نشانه گیری میکنید را نشان می‌دهد، که بهتر است بین 75 تا 100 قرار گیرد.

·      X Scope 2

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 2 نشانه گیری می‌کنید ولی شلیک صورت نمی‌گیرد را نشان می‌دهد، که بهتر است مانند تصویر، بین 40 تا 8 قرار گیرد.

·      X Scope3

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 3 نشانه گیری می‌کنید ولی شلیک اتفاق نمی‌افتد را نشان می‌دهد که مانند تصویر بهتر است، بین 20 تا 30 قرار گیرد.

·      X Scope 4

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 4 نشانه گیری می‌کنید ولی شلیک اتفاق نمی‌افتد را نشان می‌دهد که بهتر است مانند تصویر، بین 15 تا 25 قرار گیرد.

·      X Scope 6

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 6 نشانه گیری می‌کنید  ولی شلیک اتفاق نمی‌افتد را نشان می‌دهد که بهتر است مانند تصویر، بین 5 تا 30 قرار گیرد.

·      X Scope 8

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 8 نشانه گیری می‌کنید ولی شلیک اتفاق نمی‌افتد را نشان می‌دهد که بهتر است مانند تصویر، بین 5 تا 15 باشد.

 

حساسیت ADS

حساسیت ADS

 

·      Rd Person TPP No Scope3

این گزینه سرعت چرخش کاراکتر را در حالت سوم شخص و در زمانی که نشانه گیری نکرده‌اید ولی شلیک می‌کنید را نشان می‌دهد که بهتر است مانند تصویر آن را بر روی 90 تا 160  قرار دهید.

·      St Person TPP No Scope1

این گزینه سرعت چرخش کاراکتر را در حالت اول شخص و در زمانی که نشانه گیری نکرده‌اید ولی شلیک می‌کنید را نشان می‎دهد که بهتر است آن را بین 130 تا 160 قرار دهید.

·      Red dot, Holographic Sight, Ai, Assist

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین شما را در زمانی که را رد دات و یا هولو نشانه گیری میکنید را نشان می‌دهد، که بهتر است بین 55 تا 75 قرار گیرد.

·      X Scope 2

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 2 نشانه گیری و شلیک می‌کنید را نشان می‌دهد، که بهتر است مانند تصویر، بین 35 تا 45 قرار گیرد.

·      X Scope3

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 3 نشانه گیری و شلیک می‌کنید را نشان می‌دهد که مانند تصویر بهتر است، بین 25 تا 37  قرار گیرد.

·      X Scope 4

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 4 نشانه گیری و شلیک  می‌کنید را نشان می‌دهد که بهتر است مانند تصویر، بین 25 تا 30 قرار گیرد.

·      X Scope 6

این گزینه سرعت جابه جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 6 نشانه گیری  و شلیک را نشان می‌دهد که بهتر است مانند تصویر، بین 20 تا 25 قرار گیرد.

·      X Scope 8

این گزینه سرعت جا به جایی دوربین را در زمانی که با اسکوپ 8 نشانه گیری می‌کنید ولی شلیک اتفاق نمی‌افتد را نشان می‌دهد که بهتر است مانند تصویر، بین 11 تا 15باشد.

 

تنظیمات سنسیویتی جیروسکوپ

تنظیمات سنسیویتی جیروسکوپ

 

·      Rd Person TPP No Scope3

بهترین مقدار برای این گزینه بین 300 تا 400 است.

·      St Person TPP No Scope1

بهترین مقدار برای این گزینه بین 300 تا 400 است.

·      Red dot, Holographic Sight, Ai, Assist

بهترین مقدار برای این گزینه بین بین 300 تا 400 است

·      X Scope 2

بهترین مقدار برای این گزینه بین 300 تا 400 است.

·      X Scope3

بهترین مقدار برای این گزینه بین 180 تا 250 است.

·      X Scope 4

بهترین مقدار برای این گزینه بین 180 تا 250 است.

·      X Scope 6

بهترین مقدار برای این گزینه بین 80 تا 120 است.

·       X Scope 8

بهترین مقدار برای این گزینه بین 50 تا 100 است.

 

این نکته را فراموش نکنید که بهترین تنظیم پابجی از نظر هر شخصی می‌تواند متفاوت باشد، و با انجام چند بازی پی در پی سلیقه‌ی خود را در بازی متوجه خواهید شد و می‌توانید بهترین تنظیمات را متناسب با میل و خواسته‌ی خود انتخاب کنید.

تنظیمات پابجی موبایل، به کاربران در راستای پیروزی‌های مداوم کمک می‌کند و انتخاب یک تنظیمات درست می‌تواند ناجی گیمرها در مدت زمان بازی باشد.

سوالات متداول

 

4/5 (2 نظر)