مجله زنیت گیم

آموزش نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر

نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر، در مدت زمان کمی انجام می‎‌شود و می‌توان به آسانی آن را بر روی سیستم‌های ویندوز و مک‌بوک نصب کرد. در ادامه‌ی این مقاله به نحوه‌ی نصب و دانلود بازی فورتنایت اشاره می‌کنیم.

هر کاربر با دانستن اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‌دهیم می‌تواند خودش به تنهایی بازی را نصب کند و احتیاج به هیچ شخص دومی برای راه‌اندازی بازی ندارد.

بازی فورتنایت کاملا رایگان و آنلاین است، که برای شرکت در این بازی تنها کافی است که آن را دانلود و نصب کنید، شما می‌توانید فورتنایت را هم بر گوشی تلفن همراه خود و هم بر کامپیوتر نصب کنید که در ادامه به آموزش نصب بازی فورتنایت بر کامپیوتر اشاره می‌کنیم و برای اطلاع از آموزش نصب فورتنایت بر تلفن همراه می‌توانید به لینکی که برای شما آماده کرده‌ایم مراجعه کنید.

 

بازی فورتنایت

بازی فورتنایت

اگر بخواهیم فورتنایت را تعریف کنیم، باید بگوییم که یک بازی آنلاین است که در این سال‌ها توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد و هواداران زیادی داشته باشد. در این بازی 100 بازیکن گردهم درآمده‌اند و در تلاش هستند تا پیروزی را از آن خود کنند و تنها گروهی و یا شخصی پیروز میدان است که بتواند آخرین بازمانده بازی باشد.

 

ویژگی‌های بازی فورتنایت در کامپیوتر (PC)

  • کیفیت گرافیک بازی فورتنایت در کامپیوتر بیشتر از تلفن همراه است.
  • محیطی بسیار جذاب و محصور کننده
  • یک سبک اکشن تماشایی و اکشن است
  • تنوع در سلاح‌ها و ابزار در بازی فورتنایت
  • بازی به صورت گروهی با دوستان و دیگر کاربران بازی صورت می‌گیرد
  • امکاناتی کاربردی و قابل استفاده
  • امکان خرید از فروشگاه بازی که با ارز دورن برنامه‌ای ممکن است.
  • و … .

 

سیستم مورد نیاز برای دانلود بازی فورتنایت

سیستم مورد نیاز برای دانلود بازی فورتنایت

کاربران بازی فورتنایت همانطور که در گذشته اشاره کردیم می‌توانند بازی فورتنایت را هم برای سیستم عامل ویندوز و هم مک بوک دانلود کنند، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه شما باید مواردی را که اشاره می‌کنیم را دارا باشد در غیر این صورت بازی فورتنایت نصب نمی‌شود و یا بسیار کند عمل می‌کند.

حداقل سیستم برای نصب و بازی، فورتنایت در ویندوز و مک‌بوک

موارد گفته شده در زیر هم برای سیستم‌عامل ویندوز و هم مک‌بوک صادق است.

سیستم عامل: Windows 7/8/10 64-bit

Poppy OSX Sierra

پردازنده: Core i3 2.4 Ghz
حافظه: 4 GB RAM
کارت گرافیک: Intel HD 4000
Free Disk Space  : 15 GB

 

باید این نکته را بدانید که هرچه کیفیت سیستم شما بهتر و یا مطابق با خواسته‌ی بازی باشد، بازی فورتنایت در سیستم شما بهتر و دلچسب‌تر خواهد شد؛ در ادامه به معرفی سیستم عاملی می‌پردازیم که بازی فورتنایت در آن پیشنهاد می‌شود.

 

سیستم عامل پیشنهادی برای بازی فورتنایت در ویندوز و مک بوک

سیستم عامل پیشنهادی برای بازی فورتنایت در ویندوز و مک بوک

 

سیستم عامل: Windows 7/8/10 64-bit

MacOS Sierra

پردازنده: Core i5 2.8 Ghz
حافظه: GB RAM 16
کارت گرافیک: NVidia GT 650

AMD Radon HD 7870

Free Disk Space  : 20 GB

 

دانلود بازی فورتنایت برای کامپیوتر (PC)

 

دانلود بازی فورتنایت برای کامپیوتر، بسیار آسان است. ما تمامی مراحل آن را در این مقاله به شما ارائه می‌دهیم تنها کافی است قدم به قدم همراه ما باشید تا بازی برای شما نصب و اجرا شود.

1.   قدم اول

در مرحله‌ی اول با یک مرورگر وارد سایت Fortnite  شوید، زمانی که سایت برای شما باز شد گزینه‌ی Play for now  را انتخاب کنید.

شما با انجام این کار وارد بخش ایجاد حساب کاربری می‌شود که برای دانلود و نصب ایجاد حساب کاربری لازم و ضروری است.

  • زمانی که وارد این بخش شدید فیلد‌هایی را مشاهده می‌کنید که باید تمام آن ها پر شوند اما، به این نکته دقت کنید که اگر قبلا یکی از بازی‌های اپیک گیمز را انجام داده‌اید حتما حساب کاربردی دارید و بهتر است با فشردن گزینه‌ی to access این مرحله را رد کنید.

اما اگر شما حساب کاربری در اپیک گیمز ندارید باید فیلدهای مشخص شده را پر کنید و تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کنید، پس از وارد کردن تمام اطلاعات‌ بر روی گزینه‌ی Registration ضربه بزنید تا وارد مرحله‌ی بعد شوید.

 

2.   قدم دوم

در قدم بعدی، همانطور که در قبل گفتیم باید اطلاعات را تکمیل کنید، از شما می‌خواهد تا نام و نام خانوادگی خود را به همراه نمایشگر انتخاب و وارد کنید. همچنین باید یک آدرس ایمیل به همراه رمز عبور در محل مشخص شده وارد کنید که آن را حتما به خاطر بسپارید.

 

3.   قدم سوم

  • پس از اینکه این اطلاعات را وارد کردید از شما می‌خواهد تا قوانین و شرایط را با زدن تیک تایید کنید و سعی کنید آن را مطالعه کنید و تیک تایید هرموضوعی را با تامل بیشتری بفشارید.

و زمانی که اطلاعات مورد نیاز را وارد کردید گزینه‌ی  Create Account  را لمس کنید.

  • گاهی ممکن است پیش بیایید که پس‌از طی کردن این مسیر بازی فورتنایت به صورت خودکار آغاز نشود که باید گزینه‌ی Poppy و Windows را لمس کنید تا فایل برای سیستم شما دانلود شود.
  • پس از اینکه عملیات نصب برای شما به اتمام رسید، به ایمیلی که در سایت فورتنایت وارد کردید یک پیام ارسال می‌شود که باید آن را تایید کنید، پس حتما به ایمل خود مراجعه کنید و آن را تایید کنید.

 

نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و مک بوک

نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و مک بوک

 

1)     قدم اول

برای نصب و راه‌اندازی بازی فورتنایت، باید ابتدا صبر کنید تا دانلود فایل بازی به اتمام برسد؛ پس از دانلود فایل بازی مراحل گفته‌شده را به ترتیب انجام دهید تا بازی برای شما قابل اجرا شود.

·      سیستم ویندوز

اگر شما فایل بازی را با سیستم ویندوز دانلود کردید، می‌توانید فایل دانلودی را با نام Fortnite.msi پیدا کنید.

پس از اینکه که فایل را مشاهده کردید، دو مرتبه بر آن ضربه بزنید تا فایل برای شما به اجرا در آید. برای شروع نصب Epic Games Launcher ، گزینه‌ی install  را کلیک کنید و بله را انتخاب کنید تا عملیات آغاز شود.

·      مک‌بوک

اگر شما فایل بازی را با سیستم مک‌بوک دانلود کردید، باید صبر کنید تا دانلود بسته به صورت کامل فایل dmg  را تکمیل کند. پس از اتمام دانلود می‌توانید آیکون اپیک گیمز را با استفاده از MacOS به پوشه‌ی برنامه ها درگ کنید.

2)     قدم دوم

در این مراحله باید وارد پوشه‌ی برنامه‌ها بروید و در آن قسمت آیکون Epic Games Launcher را کیلک راست کنید و گزینه‌ی Open  لمس کنید تا فایل نصبی کلاینت دانلود شود.

  • پس از به اتمام رسیدن دانلودها و زمانی که تمام‌ فایل‌های مورد نیاز اجرای فروتنایت روی کامپیوتر صورت گرفت، حال از شما درخواست می‌شود تا اطلاعات حساب کاربری خود را که قبلا ثبت و وارد کرده‌اید را مجدد وارد سیستم کنید.

3)     قدم سوم

در کادری که مشاهده می‌کنید از شما درخواست شده‌است تا اطلاعات مور نیاز را وارد کنید، و به ترتبیب تمامی موارد گفته شده را به درستی وارد کنید تا بتوانید وارد شوید. پس از اینکه وارد سیستم شدید باید گزینه‌ی install  را کلیک کنید تا روند نصب بازی فورتنایت برای شما آغاز شود.

 

4)     قدم چهارم

پس از اینکه مراحل بالا را به درستی  طی کردید، در این قسمت از شما می‌خواهد تا فرم قرارداد بازی را تایید کنید و تمامی شرایط آن را بپذیرید و شما با زدن گرینه‌ی accept  می‌توانید این فرم را بپذیرید و این مرحله را رد کنید.

مجدد باید گزینه‌ی installرا لمس کنید تا وارد مرحله‌ی بعد شوید.

 

5)     مرحله پنجم

در این قسمت شما می‌تواند با زدن تیک سبزی که به شما نمایش می‌دهد، بخواهید که با هر نسخه‌ای که از بازی منتشر می‌شود به صورت خودکار بروز رسانی شود.

مجدد باید گزینه‌ی install  را لمس کنید تا وارد مرحله‌ی بعد شوید.

 

6)     مرحله ششم

6)     مرحله ششم

به همین راحتی توانستید بازی فورتنایت را برای سیستم خود نصب کنید، حال می‌توانید با لمس گزینه‌ی star بازی را آغاز کنید و از ان لذت ببرید.

  • پس از اینکه بازی برای شما راه‌اندازی شد بهتر است وارد تنظیمات شوید تا با برخی از ویژگی ها و توانایی‌های بازی آشنا شوید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.

 

نصب بازی فورتنایت برای کامپیوتر، آسان‌تر از چیزی است که فکرش را کنید تنها کمی حوصله و صبر می‌خواهد تا مراحل دانلود و نصب به خوبی صورت گیرد و به این علت که حجم بازی بسیار زیاد است باید کمی حوصله کرد. اگر در هنگام نصب و دانلود بازی به مشکل خوردید آن را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

0/5 (0 نظر)