مجله زنیت گیم

بازی های آنلاین درامد زا

راه‌کارهایی وجود دارد که افراد می‌توانند از اوقات فراغت و حتی زمان تفریح خود پول به دست آورند، فقط کافی است در مورد آن اطلاع داشته باشند. بازی‌های آنلاینی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید به درآمد برسید.

درآمدی که از بازی‌های آنلاین به دست می‌آید نه انقدر زیاد است که بخواهید تمام وقت خود را مشغول آن باشید و نه آنقدر کم که از کنار آن به آسانی عبور کنید؛ هیچکس از پول بدش نمی‌آید مخصوصا پولی که از تفریح به دست آید پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های درآمدزایی و کسب درآمد اینترنتی را به شما آموزش دهیم.

بازی های آنلاین درامد زا

اگر شما علاقه‌ به بازی‌های ویدئویی دارد و دوست دارید تا در بازی‌های ویدئویی حرفه‌ای شوید، بهتر است به سمت بازی‌های درآمد‌زا بروید و از سایت‌هایی پولساز برای بازی استفاده کنید تا هم بازی کنید و هم از پیروزی‌های خود پاداش نقدی دریافت کنید.

بسیاری از بازی‌های درآمد‌زا برای پرداخت جوایز خود از حساب پی‌پال (PayPal ) استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است یک حساب در پی پال برای دریافت جوایز خود باز کنید.

 

معرفی بازی‌های پولساز

 

1.   Swagducks

1.   Swagducks

برای معرفی این برنامه باید به این موضوع اشاره کنیم که در گذشته به کسانی که از موتور جستجوی Swagducks استفاده می‌کردند هدایایی که معمولا به صورت پولی بود اهدا می‌شد. اما پس از گذشت مدتی این برنامه به یک GPT مستقل تبدیل شد.

حال می‌توانید در Swagducks به تمامی کارهای آنلایی که می‌خواهید بپردازید و هر مقدار که وقت خود را در این برنامه بگذرانید مبلغ بیشتری به شما تعلق می‌گیرد، در گذشته تنها با کمک موتور جستجو این برنامه می‌توانستید پول به دست آورید اما امروز خدمات دیگری هم به آن اضافه شده مانند: بازی کلمات و بازی‌های مرحله‌ای.

اما تنها با استفاده از بازی در این برنامه نمی‌شود پول در‌آورد راه‌های دیگری هم وجود دارد که بهتر است آن ها را هم برای به دست آوردن پول امتحان کنید، مانند:

  • از موتورهای جستجو استفاده کنید
  • دوستان خود را به استفاده از این برنامه دعوت کنید
  • در نظرسنجی‌هایی که قرار دارد شرکت کنید.
  • فروش درون‌برنامه‌ای
  • و چندین موارد دیگر…

وقت آن است که در خصوص مبلغی که از این برنامه کسب کرده‌اید صحبت کنیم، تمامی پولی که به شما اهدا شده‌است به صورت کارت‌های هدیه آمازون، کدهای کوپنی، به صورت نقدی به حساب پی‌پال واریز می‌شود و همچنین به صورت جایزه‌های جالب دیگر به شما داده می‌شود.

 

2.   Second Life

2.   Second Life

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد با استفاده از برنامه‌ی Second Life است، بسیاری از افراد در سرتاسر نقاط جهان توانسته‌اند با کمک این برنامه پول‌های زیادی به جیب بزنند و کسب درآمد کنند، این بازی بیشتر از 2 میلیون عضو فعال دارد که برای یک بازی کسب درآمد رقم زیادی است.

یکی از عمده‌ فعالیت‌هایی که در برنامه‌ی Second Life رخ می‌دهد فروش وسایل و اقلام مجازی است که در واقع می‌توان گفت بیشتر در‌آمد کسب شده از این قسمت است، اما فعالیت های دیگری در این برنامه در جریان است که به واسطه‌ آن ها می‌توان درآمد زایی کرد مانند:

  • خلق محتوا
  • فروش محتوای خلق شده
  • فروش اساب‌بازی
  • اجرا و انجام بازی‌های درون برنامه‌ای
  • و روش‌های دیگری که می‌توانید در این برنامه امتحان کنید.

 

3.   Exodus 3000

3.   Exodus 3000

یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی بازی Exodus3000  است، بازیکنان با کمک این بازی می‌توانند به درآمد نقدی برسند و اوقات فراغت خود را تبدیل به زمان پولسازی کنند.

داستان بازی به این صورت است که شما به 1000 سال بعد سفر می‌کنید، یعنی وارد آینده‌ی دور می‌شوید؛ به علت اتفاقاتی که برای زمین افتاده‌است، زمین حالتی ناپایدار دارد و شما باید به عنوان یکی از افرادی که در این شرایط قرار دارد از وضعیت موجود به نفع خود استفاده کنید.

باید در بازی تلاش کنید تا به ثروت برسید و منابع انسانی موجود را پیدا کنید و از آن برای پیشرفت خود استفاده کنید، ارز رایج در این بازی که بسیار پر اهمیت است و وقت خود را باید برای کسب آن صرف کنید دلار مریخ (Mars Dollars) است.

پس این نکته را فراموش نکنید که یکی از اساسی‌ترین کاری که باید در این بازی انجام دهید پیدا و جمع کردن دلار مریخ است؛ برای اینکه بتوانید دلار مریخ را به دست آورید سه راه وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • استخراج از آتشفشان‌ها
  • جستجو در ویرانه‌ها
  • حمله کردن به گیمرهای دیگر در بازی

زمانی که برای نخستین بار وارد این بازی می‌شوید 5000 دلار مریخ به‌ شما تعلق می‌گیرد، در واقع شما برای این مبلغ هیچ تلاشی نکرده‌اید تنها یک هدیه برای ورود شما به بازی است.

3.   Exodus 3000

محاسبه‌ی دلار مریخ به پول امروزی به این صورت است که شما با کسب 300000 دلار مریخ در واقع 20 دلار واقعی دریافت می‌کنید و هر مقدار که مبلغ دلار مریخی شما بیشتر باشد پول بیشتری کسب می‌کنید.

برای دریافت 20 دلار و یا مبالغ بیشتر می‌توانید از پی‌پال و یا کیف پول‌های الکترونیکی دیگر برای نقد کردن استفاده کنید.

 

4.   Inbox Dollars

4.   Inbox Dollars

یکی دیگر از بازی‌های آنلاین کسب درآمد دلاری برنامه‌ی  Inbox Dollars است، این برنامه مانند Swagducks است و قابلیت‌ها و توانایی‌های مشترک زیادی بین این دو برنامه دیده می‌شود.

این برنامه در لیست راه‌های کسب در‌آمد خود مواردی زیادی را جای داده‌است که درادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم مانند:

  • تماشای فیلم
  • نظر سنجی
  • بازی‌ها
  • بازی‌های چند نفره

اگر از انجام بازی‌های تک و یا چند نفره خسته‌ شدید و یا علاقه‌ای به تماشای فیلم ندارد می‌توانید به بخش نظرسنجی‌ها بروید تا به راحتی ‌بتوانید مبلغی را از این راه به جیب بزنید.

 

5.   Play Rummy

5.   Play Rummy

با استفاده از برنامه Play Rummy می‌توانید هم تفریح کنید و هم پول به دست آورید، تنها کافی است وارد سایت این بازی شوید و یا اگر علاقه به بازی در سایت را ندارد می‌توانید از طریق گوگل پلی و فروشگاه برنامه آیفون این بازی را برای تلفن همراه خود دانلود کنید و مشغول به بازی شوید.

در خصوص این بازی تعریف‌ها و نظرات مثبت زیادی وجود دارد که توصیه‌ زنیت گیم به کاربران این است که حتما این بازی را امتحان کنند و از کسب درآمد خود لذت ببرند.

شما پس از بازی در این سایت به ویژگی‌های مثبت آن مانند: اعتبار بالای آن در پرداخت پول نقد و همچنین پشتیبانی 24 ساعته‌ای که به کاربران خود ارائه می‌دهد را مشاهده می‌کنید.

 

6.   PaidGamePlayer

6.   PaidGamePlayer

یکی از راه‌هایی که اوقات فراغت شما پر شود انجام بازی است، بازی کردن به شما کمک می‌کند تا زمان خالی شما به خوبی سپری شود و از آن نهایت لذت را ببرید؛ نکته‌ی قابل تأملی که در این قسمت وجود دارد انجام بازی‌های درآمدزا است.

بازی‌های بسیار زیادی وجود دارد که به واسطه‌ آن‌ها می‌توانید کسب درآمد کنید و پول خوبی را کسب کنید پس بهتر است این بازی‌ها را در الویت خود قرار دهید.

در وب‌سایت PaidGamePlayer می‌توانید در بازی‌هایی که موجود است شرکت کنید و مرحله به مرحله آن را پیش ببرید تا جایزه‌ی خود که پول است را کسب کنید، در این برنامه بیشتر از 25 بازی مختلف وجود دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه و خواسته‌ی خود بازی‌ها را انتخاب و مسابقه‎ را شروع کنید.

محبوب‌ترین بازی‌هایی که در این برنامه وجود دارد را در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • Zuma
  • Family Feud
  • Bejeweled 2

البته باید به این نکته اشاره کرد که این سه بازی فعلا جز محبوب‌ترین بازی‌هاست، ممکن است در طی مدت زمان دیگری محبوب‌ترین بازی موارد دیگری باشند.

بازی کردن و ارتقا یافتن دو مورد از راه‌های کسب درآمد در این برنامه است اما گاهی بعد از اینکه ارتقا پیدا می‌کنید به امکانات بیشتری احتیاج دارد تا بتوانید بازی خود را مدیریت کنید به همین علت باید اکانت خود را در بازی آپگرید کنید.

بهتر است از این نکته غافل نشویم که بدون اینکه اکانت خود را آپگرید کنید نیز می‌توانید به جوایز نقدی دست یابید اما آپگرید کردن سرعت و توانایی های شما را افزایش می‌دهد.

به جز بازی کردن در این برنامه راه‌های دیگری نیز وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید به پول برسید مانند:

  • شرکت در نظرسنجی
  • بررسی بازی‌های موجود
  • آزمایش محصولات مختلفی که در برنامه وجود دارد

وب سایت PaidGamePlayer اعلام کرده است که روزانه 250 هزار دلار به علاوه‌ جوایز نقدی و سودآوری بسیاری را به کاربران خود هدیه می‌دهد، پس این نکته برای بازیکنان این بازی یک انتخاب طلایی است، زیرا هم سرگرم بازی می‌شوند و هم اگر دست‌آورد خوبی داشته باشند می‌توانند کسب درآمد کنند.

 

7.   بازی فیفا

7.   بازی فیفا

شاید از نظر برخی از کاربران در بازی فیفا کسب درآمد ممکن نباشد، اما این یک فرضیه غلط است به شرط آن که نگاه دیگری به بازی داشته باشید.

گیمرهای حرفه‌ای هم بازی می‌کنند و هم از کیفیت بازی خود پول به دست می‌آورند، بازی فیفا نیز از گیم‌های پولساز است که به راحتی هرکسی می‌تواند اکانت بازی خود را به فروش بگذارد و بابت هر 40 هزار سکه‌ای که در حساب خود دارد 10 دلار کسب کند.

سکه‌های موجود در اکانت بازی هر مقدار که بیشتر باشد با بالاترین مبلغ به فروش می‌رسد.

 

بازی‌های آنلاین درآمدزا موضوعی بود که در این مقاله در خصوص آن بحث کردیم و 7 مورد از بهترین بازی‌هایی که به واسطه‌ آن‌ها می‌توان کسب درآمد کرد را نام بردیم شما هم اگر بازی پولساز دیگری را می‌شناسید به مجله زنیت‌گیم معرفی کنید.

 

سوالات متداول

0/5 (0 نظر)