مجله زنیت گیم

بهترین دسته‌های بازی برای موبایل

بهترین دسته‌های بازی برای موبایل عنوانی است که در این مقاله قصد داریم در خصوص آن بحث کنیم و بهترین دسته‌های موجود در بازار را به کاربران مجله‌ی زنیت گیم معرفی کنیم تا در بازی با موبایل از آن استفاده کنند.

موبایل گیمینگ در طی این سال ها توانسته است بر کنسول‌های بازی و سیستم‌ها غلبه کند و نقش تعیین کننده‌ای را در این زمینه داشته باشد، با پیشرفت تلفن‌های همراه این اتفاق در سرتاسر دنیا رخ داد و استفاده از موبایل برای بازی از دیگر آلات پیشی گرفت.

گسترش اینترنت و چیست‌های پردازنده یکی از دو عامل اصلی استفاده از موبایل در هنگام بازی است؛ همچنین این روزها موبایل برای افراد تبدیل به یک عضو جدا نشدنی است و در هر شرایط و موقعیتی همراه است.

بنابراین؛ کیفیت تلفن‌های همراه و لوازم جانبی برای بازی با موبایل افزایش یافته تا بازیکنان به راحتی بتوانند بازی‌های مورد پسند خود را در این عضو جدانشدنی انجام دهند.

یکی از لوازمی که ما در این مقاله قصد بررسی آن را داریم دسته‌های بازی برای موبایل است، که این روزها طرفدار بسیاری در بین  گیمرهای موبایل دارد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به راحتی بتوانید از بین چندین دسته‌ موجود در بازار دسته‌ مناسب سلیقه‌ی خود را انتخاب کنید.

 

بهترین دسته‌های بازی موبایل

در گذشته‌ دسته‌های بازی برای موبایل بی کیفیت و بی‌ارزش بودند که به راحتی نمی‌شد با آن ها بازی کرد اما با افزایش تقاضا تولیدکنندگان دسته‌های قابل اعتماد‌تری را روانه‌ی بازار کردند تا علاقه‌مندان به راحتی بتوانند نیاز خود را بر طرف کنند.

 

Razer Junglecat

Razer Junglecat

این دسته به کمک بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می‌شود، تنها کافی است تا یکبار آن را به دستگاه خود وصل کنید بعد از آن به راحتی به تلفن همراه شما وصل می‌شود.

در این دسته چهار دکمه قرار دارد که کار کردن با آن‌ها آسان است و بسیار نرم و محرک هستند اما به این دلیل که آن ها کمی ریز هستند ممکن است برای برخی از افراد کمی زمان ببرد تا به آن دکمه‌ها عادت کنند.

دسته‌ی Junglecat را می‌توان به هر دستگاه تلفنی متصل کرد اما به این علت که قاب دسته سایز مشخصی دارد همه‌ی تلفن‌های همراه در آن جای نمی‌گیرند، و شاید این اتفاق یک نقطه‌ ضعف برای این دسته باشد، در ادامه دستگاه‌هایی که با این دسته سازگار هستند را نام میبریم:

  • ریزرفون2
  • گلکسی اس 9
  • گلکسی اس 10 پلاس
  • هواوی پی 30 پرو

اگر تلفن همراه شما چیزی غیر از 4 مورد بالا است، تضمینی برای جای‌گیری در این دسته نیست؛ اما می‌توانید از کنترلر به صورت جداگانه برای تمامی تلفن‌های اندوریدی استفاده کنید.

Razer Junglecat

 

مزایا
کیفیت و ساختار فوق‌العاده این دسته
مقاومت باتری تا 40 ساعت
آنالوگ‌های قابل تعویض
پدال‌های این دستگاه را به راحتی می‌توان شخصی سازی کرد

 

معایب
نگهدارنده‌ی گوشی را به صورت مجزا باید خریداری کرد
قیمت بالا
عدم سازگاری با بسیاری از تلفن‌های همراه

 

 

GameSir F2 Grip

GameSir F2 Grip

در خصوص دسته‌های بازی این نظریه وجود دارد که دسته‌ی بازی که از دکمه‌های فیزیکی استفاده می‌کند نسبت به دسته‌های بازی بهتر است اما این نظریه را نمی‌توان به تمام دسته‌های بازی سوق داد، زیرا دسته‌ی پیش روی شما با وجود لمسی بودن بسیار بازی کردن با آن راحت است.

این دسته برای سیستم عامل اندروید و IOS سازگار است و گوشی‌های 4.5 تا 6.4 اینچی می‌توانند از آن استفاده کنند و به راحتی می‌توان به آن متصل شد؛ برای اتصال به این دستگاه احتیاجی به بلوتوث نیست تنها کافی است تلفن همراه خود را به آن وصل کنید، به همین آسانی .

شاید یکی از دغدغه‌های این دسته خو گرفتن انگشت شست بر روی دسته است که این مورد نیز با تداوم در بازی برطرف می‌شود.

اما بهتر است از این نکته غافل نشویم که شما با دسته‌ای سرو کار دارید که تنها برای بازی قابل استفاده نیست بلکه می‌توانید برای عکاسی، فیلم دیدن و فیلم برداری از آن استفاده کنید.

مزایا
سازگاری با هر نوع تلفن همراه
اتصال آسان و سریع
قیمت مناسب
سایز مناسب و کم حجم

 

 

PowerA MOGA XP5-X Plus

PowerA MOGA XP5-X Plus

اگر قصد خرید یک دسته‌ی عالی و پر از مزایا را دارید زنیت گیم به شما PowerA MOGA XP5-X Plus را معرفی می‌کند، این دسته حسن‌های بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

شما در این دسته گیره‌های اتصال قاب تنظیم را مشاهده می‌کنید که کاربرد آن اتصال تلفن به دسته است که محل قرار گرفتن تلفن همراه بر روی دسته را با توجه به نظر خود می‌توانید تغییر و یا تنظیم کنید.

برای اتصال تلفن همراه به دسته شما از دو راه می‌توانید اقدام کنید نخست از طریق بلوتوث یا USB-C که بدون اتصال سیم دسته خود را به دسته متصل کنید، اما روش دوم با استفاده از  UBI است که با استفاده از سیم، یعنی زمانی که دسته از بلوتوث دستگاه شما خارج شد به راحتی می‌توانید آن را با سیم وصل کنید.

اما نکته‌ی طلایی این دسته را بهتر است در این قسمت بیان کنیم، که دسته به همراه خود یک پاوربانک 3000 میلی‌آمپر دارد، و برای زمانی که شارژ تلفن همراه شما تمام شد بسیار کار آمد است زیرا در هنگام بازی می‌توانید دستگاه خود را با پاور دسته شارژ کنید.

مزایا
دارای گیره‌ نگهدارنده ی تلفن همراه است
قیمت این دسته بسیار مناسب است
دارای یک پاور بانک 3000 میلی‌آمپری

 

معایب
عدم پشتیبانی از سیستم عامل IOS

 

 

YOBWIN L1R1 L2R2 Gaming Grip Gamepad

YOBWIN L1R1 L2R2 Gaming Grip Gamepad

شما با یک دسته‌ی حرفه‌ای و بسیار کارآمد روبه رو هستید که برای اکثر بازی‌های موبایل کاربرد دارد و قیمتی تقریبا مناسب دارد و علاقه‌مندان به بازی تیراندازی و از این قبیل به راحتی می‌توانند با این دسته بازی کنند.

دسته‌ی پیش رو برای سیتم عامل اندورید و IOS قابل استفاده است و گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی می‌توانند از این دسته استفاده کنند.

یک نکته‌ی مثبت که در این دسته وجود دارد فن خنک‌کننده است، که دستگاه شما را در هنگام بازی خنک نگه ‌می دارد تا هر زمانی که دوست دارید بازی کنید و گوشی شما داغ نکند، نکته‎‌ مثبت دیگر محل قرار گیری تلفن همراه است که یک مکان عالی برای گوشی بر روی جوی استیک وجود دارد.

 

مزایا
پدال‌های این دستگاه را به راحتی می‌توان شخصی سازی کرد
فضای مناسب تلفن همراه بر روی جوی استیک

 

معایب
کیفیت جنس بدنه‌ی دسته پایین است

 

Xbox Cloud Gaming

Xbox Cloud Gaming

دسته‌ بازی پیش رو محصول مشترک 8 bitdo با ماکروسافت است؛ در پی این مشارکت لوگوی ماکروسافت بر روی این دسته قرار گرفته‌است.

دکمه‌های موجود در این دسته قابل تنظیم و تغییر است به همین علت می‌توانید دسته را مطابق با خواسته و نیاز خود تغییر دهید؛ این دسته برخلاف بیشتر دسته‌های موجود در بازار کمی کوچک‌تر است و برای کسانی که علاقه‌مند به دسته‌های بزرگ هستند مناسب نیست.

دسته‌ی Xbox Cloud Gaming دوام باتری 16 ساعته دارد که عدد راضی کننده‌ای برای گیمر ها نیست، اتصال آن به تلفن همراه شما با کمک بلوتوث یا USB ممکن است؛ بلوتوث تلفن همراه شما باید 4.0 به بالا باشد تا سازگار با دسته باشد.

 

مزایا
پدال‌های این دستگاه را به راحتی می‌توان شخصی سازی کرد
راه اندازهای دسته را برای واکنش بیشتر می‌توان شخصی سازی کرد
انگستان دست را برای راحتی می‌توان شخصی سازی کرد

 

 

معایب
عمر باتری 16 ساعته بسیار کم است
سایز کوچک دسته ممکن است برای افراد زیادی مناسب نباشد

 

 

Razer Raiju Mobile

Razer Raiju Mobile

دسته‌ی بازی Razer Raiju Mobile  تمام آن چیزی است که یک گیمر می‌خواهد، حسن‌های این دسته به قدری مناسب و عالی است که گیمر را تشویق به خرید آن می‌کند اما در مقابل قیمت بالای آن کمی شرایط را سخت کرده است.

اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث دوگانه و اتصال با سیم ممکن است، همچنین دارای چهار دکمه است که آن ها را برای راحتی می‌توان شخصی سازی کرد در این دسته از یک پایه نگه‌دارنده با شیب 60 درجه استفاده شده که برای تسلط به گوشی بسیار کاربردی است.

دوام باتری دسته Razer Raiju Mobile بالای 20 ساعت است که عدد قابل قبولی برای گیمرها است، البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که در هنگام شارژ هم می‌توان از این دسته استفاده کرد.

مزایا
اتصال همزمان به دو دستگاه
استفاده راحت و آسان
اتصال با کمک بلوتوث بسیار ساده و آسان
با کمک کابل هم می‌توان متصل و شارژ شود

 

 

معایب
دکمه‌های نقشه را نمی‌توان شخصی سازی کرد
پس از اتصال به دسته دیگر امکان دسترسی به تنظیمات صدا را ندارید

 

IPega PG-903S

IPega PG-903S

یکی دیگر از دسته‌های بازی برای موبایل Razer Raiju Mobile است که با استفاده از این دسته به راحتی می‌توان با کمک بلوتوث به تلفن همراه خود متصل کنید و بازی مورد علاقه خود را شروع کنید.

دسته‌ی Razer Raiju Mobile تنها برای گوشی ها با سیستم عامل اندورید است که همچنین به راحتی به تبلت هم متصل می‌شود، باتری دسته تا 20 ساعت دوام دارد که عدد مناسب و خوبی برای دسته‌ی بازی است.

اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که این دسته از تمامی بازی‌های اندوریدی پشتیبانی نمی‌کند و نمی‌توانید هربازی را با این دسته انجام دهید و همچنین برای تغییر دکمه‌ها احتیاج به دانلود برنامه خاصی دارید.

مزایا
دوام باتری 20 ساعته
قابلیت بازی با موبایل و تبلت
اتصال سریع با بلوتوث

 

معایب
عدم سازگاری با سیستم عاملIOS
عدم اجرای برخی از بازی‌ها

 

معرفی بهترین دسته‌های بازی برای موبایل عنوانی بود که در این مقاله به آن پرداختیم و در خصوص برخی از بهترین دسته‌های بازی موجود در بازار بحث کردیم، اگر شما تجربه بازی با دسته موبایل را دارید برای مجله‌ی زنیت گیم بنویسید.

 

 

0/5 (0 نظر)