مجله زنیت گیم

لیگ اف لجندز موبایل

لیگ اف لجندز موبایل، یکی از بازی‌های آنلاین است که بسیار محبوب و پرطرفدار است؛ این بازی در سال‌های گذشته تنها از طریق کنسول‌های بازی و سیسم‌ها امکان پذیر بود.

اما به بهانه‌ی 10 سالگی League of Legends  کمپانی این بازی Riot Games نسخه‌ی موبایل آن را منتشر کرد که بسیار طرفدارن خود را تحت تاثیر قرار دارد، زیرا هرگز انتظار این رونمایی را نداشتند؛ اما دانلود لیگ اف لجندز موبایل ابتدا به صورت محدود در کشورهای فیلیپین و برزیل منتشر شد.

پس از گذشت چند ماه در دسامبر 2020 دانلود لیگ اف لجندز موبایل، برای عموم منتشر شد و در دسترس تمامی بازیکنان قرار گرفت.

 

سبک بازی لیگ اف لجندز موبایل

سبک بازی لیگ اف لجندز موبایل

سبک این بازی محبوب MOBA است که حرف اول را در این سبک می‌زند، باید گفت پس از گذشت این همه سال از انتشار این بازی هنوز هم بین طرفداران خود محبوب است و این محبوبیت با انتشار نسخه‌ی موبایل بیشتر هم شد.

در League of Legends  شما باید با یک بازی تیمی خود را به موفقیت برسانید به این صورت که ابتدا وارد یک گروه پنج نمره می‌شوید و به نبرد با باقی گروه‌ها می‌روید. در طول بازی 36 قهرمان در بازی اسیر شده‌اند و شما باید با کمک باقی هم تیمی‌هایتان آن‌ها را از اسارت نجات دهید اما دسترسی به آن‌ها آسان نیست باید بسیار تلاش کنید تا این اتفاق ممکن شود.

نکات و آموزش‌های بسیاری در بازی لیگ اف لجندز موبایل وجود دارد که شما با مرور زمان آن‌ها را یاد می‌گیرد و دانستن نکات مهم این بازی، دستیابی به پیروزی را برای شما آسان تر می‌کند.

مودها و حالت‌های مختلفی در بازی وجود دارد که باعث جلب توجه‌ی بازیکنان شده است و بازی را دلچسب‌تر کرده است.

سبک بازی لیگ اف لجندز موبایل

هدف اصلی

هدف اصلی که می‌توان در این بازی دنبال کرد، از بین بردن دشمن‌های موجود است؛ با هدف قرار دادن برجک‌های آن‌ و تخریب آن‌ها می‌توانید به دشمن‌‌های خود حمله کنید و آن‌ها را از بین ببرید اما فراموش نکنید که این یک بازی تیمی است و باید با هم‌گروهی‌های خود همکاری کنید.

هدف اصلی

یکی از کارآمدترین را‌ه‌ها برای صعود به مراحل بالاتر و دستیابی به پاداش، کشتن قهرمانان دشمنان است، این موضوع در بازی به شما کمک می‌کند تا به راحتی صعود کنید و این نکته را هم در نظر داشته باشید که کشتن قهرمان‌های تیم شما‌ هم یک نقطه‌ی مثبت برای تیم حریف است پس از آن‌ها مراقبت کنید.

حریف‌های شما به صورت آزادانه در اطراف شما قرار گرفته‌اند که به راحتی به شما نزدیک می‌شوند و قصد از بین بردن شما را دارند، پس در طول بازی حواس خود را به خوبی جمع کنید و سعی کنید همه‌ی آن‌ها را از بین ببرید.

هر قهرمانی که انتخاب می‌کند قدرت و مهارت مخصوص به خود را دارد پس باید به خوبی از مهارت‌های آن ها در مبارزات خود استفاده کنید تا به پیروزی دست پیدا کنید.

هدف اصلی

 

گرافیک بازی League of Legends

گرافیک بازی League of Legends

لیگ اف لجندز موبایل، مانند نسخه‌ی غیر موبایل خود است و با بازی در این نسخه‌ متوجه خواهید شد که هیچ تفاوتی با نسخه‌ های دیگر ندارد و گرافیکی کاملا شبیه دارد.

اما باید به این نکته هم توجه کرد که گرافیک بازی بسیار ساده و معمولی است و در گرافیک این بازی نکته‌ی محصور کننده‌ای وجود ندارد و شما با یک بازی، با گرافیک ساده روبرو هستید.

سازنده‌ی این بازی بسیار در تلاش بوده تا نسخه‎ی موبایل را از لحاظ نقشه بسیار شبیه به نسخه‌ی قبلی طراحی کنید، اما باز هم تغییراتی جزئی و کلی در این نقشه به وجود آمده‌است.

اما اگر بخواهیم به صداگذاری بازی بپردازیم باید این نکته را اشاره کنیم که، باز هم تفاوتی با دیگر نسخه‌ی بازی ندارد و تنها تفاوت آن گوینده‌ی بازی است که تغییر کرده است.

 

ورود به بازی

بعد از اینکه بازی لیگ اف لجندز را در ایران نصب کردید، باید به کمک یک برنامه‌ی تغییر آی پی وارد بازی شوید، پس از فعال کردن این برنامه؛ برای ورود به لیگ اف لجندز، دو راه وجود دارد:

  •   روش اول: با کمک اکانتی که بر روی کامپیوتر از این بازی دارید می‌توانید وارد نسخه‌ی موبایلی آن شوید و بازی کنید.
  •   روش دوم: می‌توانید یک حساب جدید بسازید و با آن وارد بازی شوید.

 

ورود به بازی

پس از ورود به بازی ابتدا باید مرحله‌ی آموزش را پشت‌سر بگذارید از این مرحله به سادگی عبور نکنید و با دقت به این قسمت از بازی توجه کنید، تا نکات مهم و آموزش‌های کاربردی را یاد بگیرید، زیرا: بازی‌های موبا بر روی پلتفرم موبایل کمی سخت و دشوار است.

زمانی که برای اولین بار وارد بازی می‌شود به شما سه قهرمان به صورت تصادفی League of Legends هدیه می‌دهد، شما با انجام بازی‌های بسیار می‌توانید قهرمان مورد علاقه‌ی خودتان را به دست آورید و با آن بازی کنید.

نحوه قرار گرفتن دکمه‌های هدایت در بازی اصلا سخت و دشوار نیست و به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ در سمت راست و سمت چپ بازی تعدادی دکمه قرار دارد که برای حرکت دادن کاراکتر، شلیک، عقب نشینی و.. است؛ که با چند تکرار به خوبی آن‌ها را به حافظه می‌سپارید.

 

شخصیت و کاراکترها

شخصیت و کاراکترها

نصب و دانلود این بازی همانند باقی نسخه‌های آن رایگان است و تنها می‌توان League of Legends را به صورت آنلاین بازی کرد.

League of Legends همانند بسیاری از بازی‌های ویدیویی دارای شخصیت‌ها و کاراکترهای مختلف با قابلیت‌های متفاوتی است، که در طول بازی با افزایش سطح و امتیاز می‌توان به آن‌ها دست یافت.

اما این بازی مجزا از دیگر بازی‌ها نیست، اسکین‌های متفاوتی با قابلیت‌های منحصر به فرد در آن وجود دارد که ‌می‌توان آن را خریداری کرد و در طول بازی استفاده کرد.

 

لیگ‌ اف لجندز موبایل، همانطور که اشاره کردیم از بازی‌های محبوب سبک موبا است؛ این بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است اگر شما تجربه‌ی بازی در آن را داشتید نظر خودتان را برای ما بنویسید.

 

سوالات متداول

0/5 (0 نظر)