مجله زنیت گیم

بهترین بازی های مشابه پابجی

خبری که سال گذشته در خصوص ممنوعیت چندین بازی در هند منتشر شد، باعث نگرانی و نا امیدی کاربران هندی شد؛ بازی پابجی موبایل نیز جز چند بازی ممنوع شده در هند بود. به همین علت این موضوع باعث نگرانی دیگر کاربران شداست، بنابراین؛ مجله زنیت‌گیم قصد دارد تا در ادامه‌ی این مقاله بهترین بازی‌های شبیه به پابجی را به کاربران خود معرفی کند.

برخی از بازیکنان بازی پابجی ممکن است پس از مدتی از بازی پابجی خسته شود و یا تکرار موضوع بازی شور و اشتیاق را از آن‌ها بگیرد و علاوه‌بر آن عده‌ای از کاربران هم تمایل دارند تا تجربیات جدیدی کسب کنند و به دنبال کشف موضوعات جدید باشند، اگر شما جز این دسته از افراد هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین بازی‌های سبک بتل رویال آشنا شوید.

در ادامه بهترین بازی‌ها در سبک نبرد سلاطین (Battel Royale Game) را نام می‌بریم و همچنین می‌توانید از طریق لینک‌های مستقیمی که در زیر هر بازی درج شده‌است بازی مورد پسند خود را برای سیستم عامل اندورید و IOS دانلود کنید.

 

بهترین بازی‌های مشابه پابجی

 

1.    Garena Free Fire: 3Volutio

Garena Free Fire: 3Volutio

امتیاز بازی 4.2
حجم دانلود 2 گیگابایت
قیمت رایگان (پرداخت درون شبکه‌ای)
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

داستان بازی Free Fire  در یک جزیره‌ی دور افتاده اتفاق می‌افتد و تک به تک کاربران بازی در این جزیره گیر افتاده‌اند و باید برای نجات خود راه‌حلی را انتخاب کنند؛ برای اینکه در این جزیره زنده بمانید باید اسلحه‌ و تجهیزات با کیفیت و خوبی را به دست آورید و همچنین باید تجهیزات پزشکی برای مواقع بحرانی نیز در اختیار خود داشته باشید.

در طول بازی باید مکان‌های امن را شناسایی کنید تا در شرایطی که اوضاع بازی مناسب نیست به این مکان‌ها پناه ببرید؛ نکته‌ی دیگری که در خصوص این بازی وجود دارد راحت بودن آن است، یعنی: بازی را به راحتی می‌توان با صفحه‌ی گوشی موبایل کنترل کرد در واقع جز بازی‌های مبتدی است.

زمان هر راند مسابقه در بازی 10 دقیقه است، یعنی هر بازیکن در طول بازی باید تلاش کند تا بتواند 10 دقیقه زنده بماند.

مزایا بازی Free Fire

مزایا بازی Free Fire

  • در بازی Free Fire  بازیکنان به گروه‌های چهارنفره تقسیم می‌شوند و گروه‌بندی به افزایش قدرت تیم کمک شایانی می‌کند.
  • این بازی دارای قابلیت چت صوتی دارد، یعنی: در طول بازی می‌توانید با دیگر اعضای گروه خود مکالمه کنید و یک استراتژی برای بازی پیش‌رو تعریف کنید.
  • نبرد در این بازی با 49 فرد شروع می‌شود، تعداد زیاد بازیکنان هیجان بازی را افرایش می‌دهد.
  • گرافیک بازی روان و سبک است و این مورد باعث می‌شود تا کاربران در طول بازی از کند بودن سرعت شاکی نشوند.
  • تیراندازی بر حسب علاقه و سلیقه و غارت از تمامی مناطق بازی یکی از آپشن‌های بازی است که بازیکنان را به بازی تشویق می‌کند.

Free Fire معایب بازی

Free Fire معایب بازی

  • یکی از معایبی که باعث می‌شود این بازی چشم‌انداز وسیعی نداشته باشید محدود بودن سلاح در آن است؛ سلاح‌های به کار رفته در بازی بسیار محدود است و بازیکنان حق انتخاب زیادی در این زمینه ندارند.
  • عامل دیگری که در این بازی حکم فرماست و باعث ضعف بازی می‌شود سیستم ضد تقلب است، هیچ ممنوعیت در خصوص عدم تقلب در بازی وجود ندارد بنابراین؛ این موضوع باعث می‌شود تا بازی ناعادلانه اجرا شود.

 

2.N.O.V.A Legacy

N.O.V.A Legacy

امتیاز بازی 4.4
حجم دانلود 100.3 مگابایت
قیمت رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
لینک دانلود آیفون

 

 

اگر بخواهیم یک بازی آفلاین مشابه پابجی را به کاربران مجله زنیت گیم معرفی کنیم بازی N.O.V.A Legacy می‌تواند بهترین گزینه باشد؛ این بازی در کنار اینکه یک بازی آنلاین است نسخه‌ی غیر آنلاینی از خود منتشر کرده‌است تا تمامی کاربران در هر شرایطی به راحتی بتوانند این بازی را اجرا کنند.

کیفیت داستان‌پردازی و سطح بازی بسیار بالاست و شما در این بازی با بهترین‌ها سروکار دارید؛ گرافیک به کار رفته در بازی بسیار تماشایی و چشم‌گیر است، با توجه به کیفیت بالایی که بازی در اختیار دارد حجم کمی نسبت به بازی‌های مشابه خود دارد.

این بازی یک تجربه‌ی مولتی‌پلیر است که با حداکثر شش بازیکن اجرا می‌شود، همچنین این بازی دارای چند حالت متفاوت و جذاب است که می‌توانید در طول بازی از هر یک از آن‌ها با توجه به سلیقه‌ی شخصی خود استفاده کنید؛ حالت‌های مختلف بازی را در ادامه نام می‌بریم:

  • Special Ops
  • Story Mode
  • Shadow Events

 

مزایا بازی N.O.V.A Legacy

مزایا بازی N.O.V.A Legacy

  • حالت‌های متنوع و مختلفی که در بازی استفاده شده، روند بازی را جذاب و تماشایی می‌کند همچنین باعث می‌شود تا حوصله‌ی کاربران از فضای پیش‌رو سر نرود.
  • حالت آفلاینی که در بازی اجرا می‌شود شرایط را برای بازیکنان که دسترسی دائمی به اینترنت ندارند را آسان کرده‌است.
  • تنوع سلاح و تجهیزاتی بازی بسیار بالاست و کاربران بازی برای انتخاب اسلحه حق انتخاب زیادی دارند.

 

معایب بازی N.O.V.A Legacy

معایب بازی N.O.V.A Legacy

  • یکی از معایب این بازی نداشتن نسخه‌ای برای اندورید است؛ این بازی تنها برای سیستم عامل IOS قابل اجراست.
  • کنترل در بازی O.V.A Legacy بسیار ضعیف است.

 

3.    Fortnite

Fortnite

امتیاز بازی 4.3
حجم دانلود متفاوت در هر تلفن همراه
قیمت رایگان (پرداخت درون برنامه‎ای)
لینک دانلود اندورید

 

داستان بازی فورتنایت در یک جزیره اتفاق می‌افتد که 100 بازیکن توسط یک اتوبوس پرنده به این مکان منتقل می‌شود و برای بقا در آنجا باید با یکدیگر بجنگند و تلاش کنند تا پیروز میدان شوند؛ در هنگام فرود بازیکنان بر اساس خواست و سلیقه‌ی خود می‌توانند تصمیم بگیرند که در چه مکانی پیاده شوند.

هنگامی که در هر مکانی از بازی پیاده شدید باید تلاش کنید تا تجهیزات سلاح و امکانات درمانی و سلامت را به دست آورید تا در مواقعی که به آن‌ها نیاز دارید دچار مشکل نشوید.

نکته‌ای که در خصوص این بازی وجود دارد سیستم قلعه‌سازی است، فورتنایت در ابتدا که منتشر شد یک نسخه‌ی کپی شده از بازی پابچی بود که توسط کمپانی Epic Game وارد بازارهای بازی شد اما پس از بروزرسانی‌هایی که صورت گرفت از پابجی متمایز شد و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

از موضوع اصلی غافل نشویم که پس از فرود به دنبال کسب امکاناتی باشید که در طول بازی به شما کمک کند در کنار وسایلی که برای سلامت خود جمع می‌کنید باید منابعی برای ساخت قلعه نیز به همراه داشته باشید تا به راحتی بتوانید از دست دشمنان خود جان سالم به در ببرید.

پس از اینکه تمامی وسایل مورد نیاز را جمع کردید وقت مبارز است، طوفانی سهمگین سرتاسر نقشه‌ی بازی را فرا گرفته و در تلاش است تا زمین بازی را کوچک و کوچک‌تر کند تا بازیکنان مشغول مبارزه با یکدیگر شود.

مزایا بازی Fortnite

مزایا بازی Fortnite

  • سیستم قلعه‌سازی (ساختمان‌سازی) که در بازی استفاده می‌شود بسیار جذاب و سرگرم کننده‌است.
  • گرافیک کارتونی و رنگارنگ بازیکنان را جذب خود می‌کند.
  • بازی Fortnite دارای چندین حالت مختلف است که برای جذابیت و تنوع در بازی می‌توانید از حالت‌های آن مطابق با سلیقه‌ی خود استفاده کنید.
  • اسکین‌های جذابی که در بازی استفاده می‌شود برای کاربران جذاب و جالب است.
  • بازی فورتنایت به صورت منظم و هفتگی چالش‌های جذابی را برگذار می‌کند که در صورت پیروزی در این چالش‌ها هدیه‌های جذابی را جایزه می‌دهد.

معایب بازی Fortnite

معایب بازی Fortnite

  • یکی از اساسی‌ترین مشکلی که در بازی فورتنایت وجود دارد نداشتن نسخه‌ی IOS است، کمپانی اپل به دلیل برخی از مشکلات حقوقی با اپیگ گیمز بازی فورتنایت را از اپ استور حذف کرد به همین علت کاربران سیستم عامل  ای او اس به راحتی نمی‌توانند این بازی را دانلود کند اما راه‌حل‌هایی برای دانلود بازی وجود دارد که ما در مقاله نحو دانلود بازی فورتنایت برای آیفون توضیح داده‌ایم.
  • برای نصب بازی فورتنایت احتیاج به یک سخت افزار نسبتا قوی و عالی دارید، بنابراین: در تلفن‌های رده پایین نصب نمی‌شود.

4.    Danger Close

Danger Close

امتیاز بازی 4.3 ، 4.8
حجم دانلود 57 مگابایت ، 497.2 مگابایت
قیمت رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)
لینک دانلود اندروید ، آیفون

 

یکی دیگر از بازی‌های مشابه پابجی بازی Danger Close است، در این بازی هم موضوع بقا حکم فرماست و کاربران باید برای زنده ماندن در یک جزیره تلاش کنند؛ نبرد‌های چندنفره موضوعی مورد علاقه‌ی بازیکنان پابجی است که در این بازی نیز شاهد نبردهایی با تعداد بالا هستیم.

گرافیکی که در این بازی به کار رفته است بسیار روان و باب میل بازیکنان است، شاید جذابیتی به اندازه‌ی بازی پابجی نداشته باشد اما بسیار روان و پرسرعت است، یکی از نقاط قوت این بازی نقشه‌ است؛ نقشه بازی بسیار بزرگ و با جزئیات است که این موضوع باعث هیجان‌انگیز شدن بازی می‌شود.

هشت مکان مختلف در بازی برای بازیکنان در نظر گرفته شده که هر بازیکن بنابر سلیقه‌ی خود می‌تواند مکان مورد پسند خود را انتخاب کند؛ با توجه به تمامی نکاتی که در خصوص این بازی گفته شده باید اشاره کنیم که این بازی می‌تواند یک جایگزین برای بازی پابجی باشد.

مزایا بازی Danger Close

مزایا بازی Danger Close

  • حجم کم بازی باعث شده تا بازکنان به راحتی بتواند این بازی را روی تلفن همراه خود نصب کنند.
  • نقشه‌ی تماشایی و بزرگ این بازی یکی از حسن‌های آن است.
  • وجود هشت مکان مختلف در بازی باعث می‌شود تا بازیکنان قدرت انتخاب زیادی داشته باشند.

 

5.    ScarfFall: Royal Combat

 ScarfFall: Royal Combat

یکی از بهترین بازی‌های مشابه پابجی برای آیفون بازی  ScarfFall: Royal Combat است، کشور سازنده این بازی هند است؛ که توانسته نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند، از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این بازی آفلاین بودن آن است این نکته برای بسیاری از افراد که دسترسی دائم به اینترنت ندارند بسیار نکته‌ی جذابی است.

گرافیک این بازی بسیار معمولی است و نمی‌توان انتظار یک گرافیک در سطح بازی پابجی را داشت، اما جذابیت در بازی و هیجان به کار رفته در آن کاربران به خود جذب می‌کند؛ همچنین محیط بازی بزرگ است و در بازی می‌توان به صورت تک نفره و یا گروه‌های چهار نفره بازی کرد.

مزایا بازی ScarfFall: Royal Combat

مزایا بازی ScarfFall: Royal Combat

حجم دانلود 932.5 مگابایت
قیمت رایگان
لینک دانلود آیفون

 

  • در بازی بازیکنان می‌توانند هم صورت سوم شخص و هم اول شخص بازی کنند.
  • حجم کم بازی باعث شده تا مخاطب‌های زیادی مشغول به بازی شوند.
  • تنوع سلاح در بازی بسیار بالاست و بازیکنان حق انتخاب دارند.
  • گیم پلی آفلاین این بازی برای بسیاری از پلیرها جذاب است.

 

معایت بازی ScarfFall: Royal Combat

معایت بازی ScarfFall: Royal Combat

  • گرافیک بازی بسیار معمولی و ساده است.
  • باگ‌های که در بازی وجود دارد بسیار زیاد و گاهی دردسرساز هستند.

 

6.    Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile

امتیاز بازی 4.3 ، 4.8
حجم دانلود 2 گیگابایت ، 1.8 گیگابایت
قیمت رایگان (پرداخت درون برنامه‎ای)
لینک دانلود اندورید ، آیفون

 

در سالی که پشت سر گذاشتم نسخه‌ی موبایل بازی کال اف دیوتی برای نخستین بار منتشر شد و حجم بسیار زیادی از طرفداران را به سمت دانلود این بازی روانه کرد، نسخه‌ی موبایل بازی Call of Duty  هم برای سیستم عامل اندورید و هم ای او اس منتشر شده‌است.

توصیه زنیت گیم به طرفدارن بازی پابجی این است که اگر به بازی‌های سبک بتل رویال علاقه‌مند هستید بهتر است بازی Call of Duty را دانلود کنید و از بازی در این پلتفرم لذت ببرید.

بازی Call of Duty موضوعی در مشابه با پابجی دارد، یعنی: بازکنان باید برای بقا بجنگند و تلاش کنند تا پیروز میدان شوند، قبل از مبارزه می‌توانید کاراکتر بازی خود را شخصی‌سازی کنید و مطابق با سلیقه‌ی خود آن را طراحی کنید؛ اسلحه‌های موجود در بازی بسیار متنوع و زیاد است که هر اندازه که نیاز دارید می‌توانید سلاح‌های خود را تغییر دهید.

 

مزایا بازی Call of Duty

مزایا بازی Call of Duty

  • حجم حافظه‌ی مناسب بازی باعث شده تا بازیکنان به راحتی بتواند این بازی را برای تلفن همراه‌های رده پایین نیز نصب و اجزا کنند.
  • نبرد 100 نفره در بازی هیجان بازیکنان را چند برابر می‌کند.
  • امکان شخصی سازی کارکترها
  • با کسب نتایج خوب در بازی جوایزی به بازیکنان تعلق می‌گیرد.

 

معایب بازی Call of Duty

معایب بازی Call of Duty

  • شخصیت‌هایی که در این بازی استفاده شده‌است از شخصیت‌های پابجی موبایل کمتر است.

 

بهترین بازی‌های مشابه پابجی عنوانی بود که در این قسمت از مجله‌ی زنیت گیم به آن اشاره کردیم، و چند مورد از بهترین بازی‌های مشابه را نیز معرفی کردیم که کاربران از طریق لینکی که برای دانلود درج شده است می‌توانند بازی مورد پسند خود را به صورت مستقیم دانلود کنند؛ شما هم اگر تجربه‌ی بازی در این پلتفرم ها را دارید نظر خود را بنویسید.

 

 

0/5 (0 نظر)