مجله زنیت گیم

بهترین سلاح های کالاف دیوتی موبایل

معرفی بهترین اسلحه کالاف دیوتی، عنوانی است که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ شناخت اسلحه‌های کالاف دیوتی به بازیکنان آن کمک می‌کند تا در طول بازی انتخابی درست داشته باشند.

در بازی‌‌ها علاوه بر اینکه نقشه‌، سبک بازی، گرافیک بازی دارای اهمیت هستند موضوع دیگری هم بسیار مهم و قابل توجه‌است آن هم اسلحه‌های موجود در بازی است؛ اینکه بازیکنان بدانند در بازی چه نوع اسلحه هایی وجود دارد به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند به درستی انتخاب کنند.

اینکه بازیکنان بازی بدانند در چه موقعیتی از چه نوع سلاحی استفاده کنند به آن‌ها برای رسیدن به پیروزی کمک می‌کند، سلاح‌های موجود در Call of Duty Mobile به چند دسته‌ی مختلف تقسیم می‌شوند که هر کدام از آن‌ها مشخصات و ویژگی‌های منحصر به خود را دارند که در ادامه به تمامی آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل

انواع اسلحه در بازی کالاف دیوتی موبایل

سلاح‌ها در بازی به چند دسته تقسیم می‌شوند که برای انتخاب این سلاح‌ها می‌توان به دسته‌بندی آن‌ها هم دقت کرد.

  • تفنگ‌های تهاجمی
  • تفنگ‎های تک‌تیرانداز
  • مسلسل‌های سبک
  • اسلحه‌های نیمه‌خودکار
  • تفنگ ساچمه‌ای

هر یک از این دسته‌های نام برده در یک پوزیشن جنگی کاربرد دارد و برای انتخاب آن‌ها باید به سبک مبارزه‌ی خود دقت کنید تا متناسب با نیاز خود بتوانید از این سلاح‌ها استفاده کنید، هرکدام از این دسته‌ها دارای چندین مدل اسلحه هستنید که ما در ادامه از هر دسته بهترین سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی می‌کنیم.

1)     بهترین تفنگ در کالاف دیوتی در دسته‌ی تهاجمی

·      AK-47

در طول بازی شما با سبک‌های مختلف مبارزه روبه رو می‌شود که هرکدام از سبک‌های مبارزه به سلاح مختص به خود نیاز دارد.

برای مبارز‌های رو به روی هم این سلاح کاربرد بسیار دارد و اگر مهارت اندکی هم در هدف گیری داشته باشید می‌توانید دشمن خود را از پای در آورید.

·      AK-47

·      ‌سلاح LK-24

اگر بخواهیم برای سلاح AK-47 یک جایگزین انتخاب کنیم LK-24 سلاح بسیار کاربردی است و توانایی مشابه با این سلاح دارد. سلاحLK-24 آسیب بسیار زیادی را می‌تواند به دشمن شما وارد کند و همچنین هدف گیری بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

2)     بهترین تفنگ‌های کالاف دیوتی موبایل در دسته‌ی تک تیرانداز

·      Locus

این سلاح بسیار مورد توجه‌ی کاربران بازی قرار گرفته‌است و دقت و سرعت بالای آن مورد ستایش است، اگر در هنگام تیراندازی با این سلاح به سر، تنه و سینه‌ی حرف شلیک کنید آسیب بسیار باورنکردنی به حریف وارد می‎‌کند.

برای اینکه بتوانید از این سلاح تیک‌تیرانداز استفاده کنید بهتر است مهارت خود را در تیراندازی افزایش دهید تا بتوانید به خوبی به حریفان خود شلیک کنید و آن‌ها را از پای در آورید.

·      Locus

 

·      MK2 Carbine

اگر بخواهیم برای سلاحLocus یک جایگزین انتخاب کنیم که بتواند به خوبی آن عمل کند و دشمن را از میدان بازی خارج کند MK2 Carbine  است. استفاده از این سلاح آسان است و به دقت متوسطی برای تیراندازی احتیاج است.

اما این سلاح بسیار راحت به دست می‌آید که یک عیب فاحش آن است.

 

3)     بهترین مسلسل‌های بازی کالاف دیوتی

·      LMG-RPD

این سلاح در فصل یک بازی، معرفی شد که بسیار محبوب است. قدرت شلیک این سلاح بسیار بالا است و به راحتی می‌تواند هدف را از پای در آورد، این سلاح دارای 100 گلوله است پس بهتر است کسانی که قدرت هدف گیری بالایی دارند از این سلاح استفاده کنند.

 

·      QQ9

اگر بخواهیم یک جایگزین برای سلاحLMG انتخاب کنیم سلاح QQ9 بهترین گزینه می‌تواند باشد؛ این سلاح سرعت بسیار بالایی دارد و بارگیری آن سریع و بدون نقص است، این دو مورد این سلاح را بی نقص جلوه می‌دهد.

·      QQ9

 

4)     بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل برای دسته‌ی نیمه خودکار

·      Razorback

با کمک این سلاح به راحتی می‌توانید یک جنگ را مدیریت کنید، این سلاح بسیار آسیب‌زا است و می‌تواند حریف را از پای در آورد. این سلاح دارای 30 گلوله است و پیدا کردن مهمات برای آن بسیار آسان است.

دقت و سرعت بالای این سلاح آن را از باقی اسلحه‌ها جدا می‌کند.

·      Razorback

·      Fennec

اگر بخواهیم یک جایگزین برای سلاح Razorback  انتخاب کنیم سلاح Fennec بهترین گزینه می‌تواند باشد، این سلاح می‌تواند در میدان جنگ به خوبی ظاهر شود و حریف‌های بسیاری را از پای در آورد.

 

5)     بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی در دسته‌ی ساچمه‌ای

·      Echo

طرفداران اسلحه‌های کمری نسبت به باقی سلاح‌ها کمتر است اما در این دسته‌بندی سلاح Echo بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌است. این سلاح قابلیت‌های بسیاری چون بارگیری خودکار را دارد که بسیار کاربردی است.

اگر با این سلاح شلیک کنید شک نکنید که به هدف برخورد می‌کند و حریف شما را می‌تواند به خوبی از بین ببرد.

·      Echo

 

·      KRM-262

این سلاح در فصل سه معرفی شد که می‌تواند جایگزینی برای سلاحEcho  باشد.

KRM-262 به علت اینکه مهارت بالایی در تیراندازی دارد می‌تواند به عنوان سلاح اصلی هم معرفی شود و مورد استفاده قرار گیرد.

 

سلاح‌های Call of Duty را همانطور که مشاهده کردید به پنج دسته‌ی مختلف تقسیم کردیم که از هر دسته دو مورد را به در این مقاله معرفی کردیم، اما سلاح‌های کالاف دیوتی محدود به همین چند موردی که به آن اشاره کردیم نیستند.

در ادامه قصد داریم 10 مورد از بهترین سلاح‌های کالاف دیوتی را به شما معرفی کنیم که بیشترین امتیاز و بالاترین محبوبیت را بین کاربران بازی دارند، اطلاع از سلاح‎های مورد پسند دیگر کاربران می‌تواند به شما کمک کند تا انتخابی درست داشته‌باشید.

 

10 مورد از بهترین سلاح‌های Call of Duty

انتخاب سلاح از این لیست می‌تواند انتخابی درست و کاربردی باشد، این 10 اسلحه از بهترین‌های کالاف دیوتی است که بهتر است برای انتخاب آن‌ها هدف‌گیری و مهارت تیراندازی خودتان را افزایش دهید تا برای شما مفید باشند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید: کد تقلب کالاف دیوتی موبایل

1)     بهترین اسلحه حمله: Man-o-war

دقت و سرعت این اسلحه بسیار بالا و مورد توجه است. این سلاح بسیار جمع و جور و سرعت عقب نشینی در آن بسیار بالاست.

1)     بهترین اسلحه حمله: Man-o-war

 

 

2)     بهترین تک‌تیرانداز: DL Q33

از این سلاح به عنوان یک سلاح بی عیب و نقص نام برده می‌شود که بسیار بین کاربران طرفدار دارد و می‌تواند به عنوان اولین انتخاب برای تک تیراندازی باشد.

2)     بهترین تک‌تیرانداز: DL Q33

3)     DR-H

این سلاح نیز مانند دو سلاح قبلی بسیار طرفدار دارد و محبوب بین کاربران بازی است.

هدف‌گیری درست و شلیک‌های آتشین آن بسیار نظر مخاطبان را به خود جلب کرده‌است و دلیل محبوبیت این سلاح شده‌است.

3)     DR-H

4)     ASM10

این سلاح بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد اما هرچیزی که طرفداران بسیاری دارد لزوما بی عیب و نقص نیست، یکی از عیب‌های این سلاح که مورد توجه است؛ میزان شلیک ضعیف است.

اما شلیک آسیب‌زا این اسلحه، عیب آن جبران می‌شود. ASM10بسیار محبوب است که آن را در طول بازی بسیار مشاهده می‌کنید.

4)     ASM10

5)     QQ9

در معرفی مسلسل‌ها این سلاح را به شما معرفی کردیم، اما همچنین در 10 اسلحه‌ی برتر هم این سلاح را مشاهده می‌کنید.

QQ9 بسیار در حمل و نقل آسان و سریع است، سرعت این سلاح در آتش سوزی و شلیک بسیار قوی و سریع است و می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

5)     QQ9

6)     HVK-30

از این سلاح به عنوان یک تفنگ تهاجمی یاد می‌شود، که با آن می‌شود در همه‌ی دسته ها بازی کرد و بسیار دقیق و کاربردی است.

نقطه ضعف این دستگاه این است که در هیچ دسته‌ای به برتری نرسیده‌است، اما این دلیل باعث نمی‌شود که حسن‎های این سلاح را نادیده گرفت و آن را انتخاب نکرد.

6)     HVK-30

7)     Locus

این سلاح هم در لیست بهترین سلاح‌هایی که در گذشته نام برده‌ایم وجود داشته، که بسیار محبوب و مورد استفاده کاربران قراره گرفته است.

این سلاح بسیار برای حریفان تهدید آمیز و خطرناک است، زیرا: می‌تواندخسارت‌هایی جبران ناپذیر را به وجود آورد و میزان آتش یا شلیک آن بسیار مورد توجه بازیکنان است.

7)     Locus

8)     AS VAL

از سلاح‌های محبوب و جدید بازی است که پتانسیل بسیاری از ریسک‎ها را دارد و به سادگی نمی‌توان از کنار این اسلحه عبور کرد.

8)     AS VAL

 

9)     MSMC

یکی از مهمترین سلاح‌ در طول بازی MSMC است، سرعت شلیک این اسلحه به حدی بالاست که به راحتی می‌توان حریف را از پای در آورد و مشکلات جدی را برای آن‌ها ایجاد کند. اما این قابلیت اسلحه یک عیب را به همراه دارد که سرعت بالای آن دقت را فدای خود می‌کند.

9)     MSMC

10) AK117

این سلاح برای مدت زمان طولانی طرفداران زیادی نداشت و غیرقابل استفاده بود، اما علاقه‌مندان بازی فورتنایت اخیرا از این سلاح استفاده می‌کنند.

این سلاح برای مبارزه در فاصله‌ی دور کاربردی ندارد و بیشتر برای نبردهای نزدیک و روبه‌روی هم استفاده می‌شود.

10) AK117

معرفی بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل، عنوانی بود که در این مقاله به آن اشاره‌کردیم و در خصوص انواع اسلحه و دسته‌های مختلف آن صحبت کردیم. تنوع سلاح در این بازی به بازیکنان کمک می‌کند تا در صورت نیاز به هر سبک سلاحی، دست خالی از بازی بیرون نروند. شما هم سلاح مورد علاقه‌ی خودتان را به ما معرفی کنید.

 

سوالات متداول

0/5 (0 نظر)