مجله زنیت گیم

شخصیت‌ های کالاف‌ دیوتی موبایل

آموزش گرفتن شخصیت‌های کالاف دیوتی موبایل، موضوع مقاله‌ی پیش‌رو است. بازی کالاف دیوتی شخصیت‌ و کاراکتر های زیادی را در بر دارد که هر کدام از آن‌ها دارای ظاهری متفاوت از دیگری است.

بازیکنان به راحتی می‌توانند به این شخصیت‌ها دسترسی داشته باشند اما باید فعالیت‌ها را به صورت موفقیت‌آمیز انجام دهند تا دستیابی مقدور شود.

در این مقاله قصد داریم تا گرفتن شخصیت‌های کالاف دیوتی موبایل را به شما آموزش دهیم تا به راحتی بتوانید از شخصیت‌های مختلف موجود در بازی، استفاده کنید و لذت ببرید.

 

چگونه در کالاف دیوتی موبایل شخصیت بگیریم؟

برای گرفتن تمام شخصیت‌های کالاف دیوتی موبایل روش‌های متفاوت و متنوعی وجود دارد، که در ادامه به این روش‌ها اشاره می‌کنیم.

 

شیوه اول:

اولین و ساده‌ترین راه دریافت شخصیت کال اف دیوتی موبایل، ایجاد حساب در بازی است. زمانی که شما بازی را نصب می‌کنید، دو راه به شما نشان می‌دهید اولی بازی به عنوان مهمان و دومی ایجاد حساب کاربری؛ بنابراین اگر یک حساب در بازی کالاف دیوتی ایجاد کنید به شما چندین شخصیت اهدا می‌کند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید: آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل

شیوه اول:

 

 شیوه دوم:

ورود به تقویم آنلاین 24 روزه، یکی از راه‌های دریافت شخصیت است. این ترفند به این صورت است که، شما باید ابتدا به بخش ماموریت و بعد وارد ایونت شوید و موارد خواسته شده را انجام دهید و سپس به مدت 24 روز در بازی کالاف دیوتی آنلاین ‌شود و پس از اینکه این مدت زمان طی شد به شما هدایایی داده می‌شود که اسکین هم جزء این هدایا است.

 شیوه دوم:

شیوه سوم:

  •   برای دریافت اسکین از این روش باید وارد Ranked Match شوید.
  •   پس از اینکه وارد این قسمت شدید، یک صفحه‎ی جدید برای شما باز می‌شود که باید Battle royale را انتخاب کنی.
  •   مجدد صفحه‌ی جدیدی برای شما باز می‌شود که سمت راست اولین مورد را انتخاب کنید و گزینه‌ی GO را لمس کنید.
  •   تلاش کنید تا امتیاز خود را به 4901 برسانید.

شیوه سوم:

شیوه چهارم:

یکی دیگر از روش‌های‌ دریافت شخصیت، تماشای تبلیغات است.

اگر به قسمت  WATCH که در بالای صفحه قرار دارد مراجعه کنید، سپس گزینه‌ی اول از سمت راست را کلیک کنید؛ می‌توانید تبلیغات تماشا کنید و با تماشای هر تبلیغ مقداری سکه دریافت می‌کنید که با استفاده از این سکه‌ها می‌شود اسکین‌های مختلفی را خریداری کرد.

  •       توجه داشته باشید که در طول روز می‌توانید 10 تا تبلیغ تماشا کنید.

شیوه چهارم:

شیوه پنجم:

شخصیت کالاف دیوتی موبایل، همانطور که گفتیم بسیار متنوع و هیجان‌انگیز هستند و یکی دیگر از راه‌های دریافت این شخصیت‌ها خرید سی‌پی است.

با CP می‌توانید بهترین شخصیت‌های کالاف دیوتی از منظر خودتان را دریافت کنید و دیگر به صورت تصادفی اسکین به شما داده نمی‌شود.

شیوه پنجم:

شیوه ششم:

یکی دیگر از روش‌های دریافت شخصیت‌های زن کالاف دیوتی این است که؛ اکانت بازی را به فیسبوک خود لینک دهید. با انجام این کار یک شخصیت رایگان هدیه می‌گیرید.

شیوه ششم:

شیوه هفتم:

یکی دیگر از روش‌هایی که به واسطه‌ی آن می‌توانید شخصیت‌های کالاف دیوتی دریافت کنید، بازی کردن در ماموریت‌های خواسته‌شده است تا سطح بازی شما از 10 بالاتر بروید به این صورت به شما یک شخصیت رایگان داده‌ می‌شود.

 

شیوه هشتم:

با انجام چالش‌ها و ماموریت‌هایی که ارائه می‌شود می‌توانید به شخصیت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل دسترسی داشته باشید، سعی کنید از این موقعیت‌ها استفاده کنید، زیرا؛ با هر برد اسکین‌های قفل برای شما باز می‌شود.

 

آموزش گرفتن شخصیت‌های کالاف دیوتی موبایل، که باعث رشد و انگیزه‌ بازیکنان در بازی می‌شود را ما در مقاله زنیت گیم برای شما منتشر کردیم، دانستن راه‌های دریافت شخصیت در بازی می‌تواند بازی را برای شما لذت بخش‌تر کند. به نظر شما بهترین اسکین بازی کدام است؟ نظر خودتان را برای ما بنویسید.

شیوه هشتم:

سوالات متداول

 

 

0/5 (0 نظر)